1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe hoofd e-mail adres wijzigen ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door frutali, 26 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Weet iemand hoe je het hoofd e-mail adres kan wijzigen, heb reeds 2 x deze vraag vezonden via e-mail aan Ziggo maar geen antwoord op gekregen wat ik zeer irritant vind, ik betaal mijn rekening altijd netjes op tijd dus verwacht ik van Ziggo ook een beetje service !
    Dus als iemand mij kan vertellen hoe, graag......
     
  2. Schriftelijk aan klantenservice.
    Ziggo
    Afdeling Klantadministratie
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  3. Jaren geleden heb ik ook mijn hoofd-emailadres laten wijzigen, dat was met 1 telefoontje geregeld. Tijdens het telefoongesprek werd e.e.a. direct gewijzigd en afgehandeld.
     
  4. Tess geeft dit antwoord:

    Het hoofdaccount kan niet zomaar gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice op 0900-1884 (lokaal tarief). Deze is maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur bereikbaar en op zaterdag en zondag van 09.00 tot 22.00 uur. Tijdens feestdagen gelden dezelfde openingstijden als in het weekend.
     
  5. Een hoofd e-mailadres wijzigen gebeurt niet zomaar, daar moeten gegronde redenen voor zijn.
    1. Scheiding.
    2. Overlijden hoofd e-mail adres houder en achterblijvende wil dit veranderd hebben.
    3. Typo's ziggo mederwerkers ( helpdesk dan-wel monteurs).

    Dus niet omdat iemand in een wilde bui een raar adres maakt en daar later spijt van krijgt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2009
  6. Jaren geleden is niet het heden.
    zie verder punt 1 en 2 van Ikkedus

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina