1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen Mail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Tempus, 26 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog iemand in het Casema gebied zonder Mail :?: krijg steeds de mededeling gebruikersnaam/wachtwoord,maar dit helpt niet :cry: en ik zie geen melding van storing meer........
     
  2. Geen mail ook niet via webmail

    Hallo ik heb problemen om mijn post via mijn e-mail programma een webmail te openen. het lukt mij niet om op https://email.ziggo.nl/ te komen. (ook niet via webmail.ziggo.nl) Ik krijg de mededeling:

    Mail server unavailable Administrator check server log for details

    Secundaire e-mail accounts werken wel. poorten 443 110 en 25 zijn open

    Casema gebied

    Groeten

    weba

    adres van @ziggo.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2009
  3. Sinds afgelopen nacht (volgens het log van mijn mailtooltje): 'Service Temporarily Unavailable'. Rond 09:00 uur vanochtend leek het even te werken, maar nu is het weer mis.
     
  4. Hi!

    Instellingen niet aangepast op je mail client? Toevallig ex-Orange/Online klant?

    Bye,
    Raymond.
     
  5. dat heeft er niks mee te maken. Er is gister avond een e-mail en webmail storing geweest. die deze symptonen gaf. Het wachtwoord werd geweigerd in de emailprogrammas en webmail gaf zo nu en dan een foutmelding. Iets van administrator check logs.

    Probleem is nu verholpen. Topic kan gesloten worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina