1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Ziggo email

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Vrijevogels, 26 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Momenteel kan ik geen berichten via mijn ziggo email binnen halen. Via de @home email lukt t wel.

    Op de site van Ziggo staat te lezen dat er een storing is met de ziggo email, maar dat deze sinds 23:38 uur op woe 25 feb is opgelost.

    Helaas werkt het hier in de regio franeker op do 02:00 uur nog steeds niet.
    Dus nog niet opgelost????

    Heb niets aan de instellingen veranderd en gebruik mijn complete emailadres als gebruikersnaam.
     
  2. Dat is bij mij hetzelfde,kan nu nog steeds geen mail ophalen :cry: er wordt geen melding gemaakt van storing......HOE ZIT DAT :confused:
     
  3. Hier idem dito met een sterretje,

    Ik kan wel mail ophalen met mijn @home.nl emailadressen
    maar niet met mijn @ziggo.nl emailadressen.

    Kan ook geen storing vinden.

    Harry
     
  4. Als ik mijn postcode intype (7721) krijg ik dit te zien:

    Groepsstoring van zaterdag 3 januari 13.51 uur tot woensdag 25 februari 16.21 uur
    Ondervindt u problemen bij het inloggen in uw e-mailprogramma? Vult u dan bij uw gebruikersnaam uw volledige e-mailadres in.
    Bijvoorbeeld: uw e-mailadres is j.jansen@ziggo.nl , vul dan bij gebruikersnaam in uw e-mailprogramma niet j.jansen in maar j.jansen@ziggo.nl

    Kunt u daarna nog steeds niet inloggen probeer dan uw wachtwoord te wijzigen. U kunt dit doen via www.ziggo.nl waar u rechtsboven kiest voor webmail.
    Vervolgens kiest u voor de juiste webmail en daarna voor de optie wachtwoord vergeten. Wijzig hier uw wachtwoord en vul dit nieuwe wachtwoord in, in uw e-mailprogramma.

    Bedankt voor de medewerking.
    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van woensdag 25 februari 21.25 uur tot donderdag 26 februari 07.56 uur
    De eerder gemelde storing met betrekking tot de e-mail is verholpen.
    Het is weer mogelijk uw e-mail te ontvangen via uw e-mail programma of Ziggo Webmail.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
  5. Nu staat deze melding er op en is de melding dat de storing is opgelost er af gehaald:

    sinds donderdag 26 februari 11.37 uur
    Op dit moment is er een storing op onze mailserver.
    Het verzenden en ontvangen van email kan daardoor niet goed gaan.
    Dit ligt niet aan uw computer, of aan uw instellingen.

    Hoe herken ik dat ik last heb van deze storing?
    1. Indien u probeerd in te loggen op de webmail verschijnt de foutmelding:
    "Mail server unavailable Administrator check server log for details"
    2. Indien u mail probeerd te versturen of te ontvangen via outlook dan worden uw gebruikersnaam en wachtwoord niet geaccepteerd door de emailserver.

    Wij werken hard aan de oplossing zodat u weer gewoon kunt mailen. Onze excuses voor het ongemak.

    De storing zou er pas zijn sinds vandaag 11:37 uur, maar is nooit opgelost geweest en bestaat dus eigenlijk al sinds gisteravond.
    Maar het belangerijkste is dat er aan gewerkt wordt.
     
  6. Het heeft er alle schijn van de die emailstoring is opgelost.

    Harry
     

  7. Schijn wil nog wel eens bedriegen !
     
  8. Hier werkt het weer emaildadressen die eindigen met @ziggo.nl

    Harry
     
  9. Bij mij werkt alles weer.....:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina