1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internetconnectie probleem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door NielsO, 25 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan me helpen?
    (Mijn "setup" heb geen draadloos maar een directe kabel van modem naar pc)

    Heb sinds afgelopen zaterdag jl. het volgende probleem:
    Om de zoveel tijd wordt mijn internetverbinding verbroken
    zaterdag ongeveer om de 45-60 min.
    zondag een enkele keer
    maandag ongeveer om de 45-60 min.
    dinsdag wisselend

    na veel lange telefoontjes met ziggo waarbij van alles getest en aangepast is. komt ziggo met de conclusie dat het aan mn pc ligt..
    MAAR ik heb tevens ook een xbox360 Live waarmee online kan game, maar daar gebeurt precies hetzelfde..
    Daar naast heeft een vriend mn pc nog nagelopen en kon niks geks vinden in mn soft/hard-ware.
    Dus heb ik het idee dat het dus niet aan mn pc kan liggen..

    Heeft iemand dit zelfde probleem gehad en heeft die daar wel oplossing voor...
    Met andere woorden wat is nu mn volgende actie die ik kan ondernemen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2009
  2. Hier (Utrecht) sinds een dag of 10 problemen en niet alleen bij mij, maar bij meer mensen hier in de buurt met Ziggo-abonnement.

    Als ik modem en router opnieuw opstart kan ik ongeveer 1 minuut internetten en daarna ligt ie weer uit... :evil::evil::evil:
     
  3. En ik neem dat je de wachttijden hebt getrotseerd en gebeld hebt met de helpdesk? Dat je tevens die andere mensen met klachten hebt laten bellen zodat er een 'blokstoring' gemeld wordt en dat er sneller een monteur op afgestuurd wordt? Ik neem aan...

    (oja, is reactie op zonnetje, niet op jou Niels)
     
  4. Helaas groeit het geld me niet op de rug. Heb alleen mobiel en ga daar geen 0900-nummer mee bellen, zeker niet met lange wachttijden. :sad:

    Ik weet dat in de afgelopen 10 dagen andere mensen wel telefonisch contact met Ziggo hebben gehad en ik heb zelf een klacht per mail ingediend. Bij het contactformulier krijg ik dan te zien dat er voor mijn postcodegebied een storing bekend is, maar volgens de storingspagina is de laatste storing afgelopen ca 8.30 vanmorgen.
     
  5. Hmja, storingspagina zegt niet zoveel... zelfs als er geen storingen zijn wordt er gezegd dat er storingen zijn hehe en vice versa. Modem al gereset? Router al gereset? En al dat soort dingen, anders zit er toch echt niets anders op dan even te bellen. Liever een paar euro kwijt en je zegje doen dan weken lang afwachten om naderhand te horen dat het zo opgelost kon worden.

    Maar goed, dat is mijn mening... gelukkig telefonie van Ziggo, is het niet zo erg hehe.
     
  6. Heb ze gratis (:lol:) gemaild, dus ze zouden op de hoogte moeten zijn. Modem en router resetten, moet dus bijna iedere minuut. En met resetten bedoel ik stroom eraf, wachten en stroom er weer op. Helemaal resetten was ik niet van plan; dan moet ik alles weer opnieuw gaan instellen. En alles deed het uitstekend voor deze ellende allemaal begon...
     
  7. Ik heb de oplossing gevonden bij de problemen met routers en de verbinding bij Ziggo, gewoon een andere provider nemen en je bent van alle gezeur af, ze liegen maar een eind als je ze belt maar i ben er van af en alles werkt weer bij mijn nieuwe provider
     
  8. En wat leert de ervaring ons? Dat kan wel maanden duren. Heel veel sterkte er mee.

    Doei! :applause:
     
  9. Waarom verstuur je dit dan vanaf een Ziggo account ?
     
  10. Omdat iedereen dat mag weten hoe ze je aan het lijtje houden
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina