1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wanneer krijg je de beloofde snelheid in 8102

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gerardus, 24 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt in ieder geval een goede router. Ik wist dat je in Raalte woonde. Helaas reageerde je niet op mijn eerste post. Ik hoop volgende week ook zoiets te hebben. Toch zonde om 60 % van je snelheid niet te gebruiken.
     
  2. [​IMG]
    Ben ik dan zo bloedsnel, wij mogen
    down 20 Mbit/s
    up 3 Mbit/s
    zeg me t verschil eens, waar klopt het niet?
     
  3. dat klinkt als een Z3 abbo.
     
  4. Je bent Ai1 Plus (10 Mbps) met Ai1 Extra (20 Mbps) aan het vergelijken
     
  5. ohw, neemt u me geheel niet kwalijk, jah, idd Z3i abbo.
    Nog erfenis van heel begin allereerste multikabel t toen snelste abbo.
    nu nog....:cool:

    Maar de meeste dingen die ik ontdek qua fouten, zijn toch de routers of instellingen daarin.
    Meestal na de vraag, doe es testen zonder router, gewoon op de modum, krijgt men een totaal ander beeld.
    En, de reset wil ook een boel verhelpen, is ook niet overal bekend helaas, meestal denkt men, ook ik altijd, gewoon stekker eruit en in en t is ook goed, maar nee, een wereld van verschil kan t zijn.
    voor mij dus afgelopen weekend nog, van speedtest 4395 KBS naar zoals ik hierboven liet zien.
     
  6. probleem opgelost

    Ik heb vandaag mijn nieuwe router opgehaald en geinstalleerd met een whizard die op de cd stond. Een eitje om te installeren.Dit is nu mijn snelheid.




    [​IMG]

    En dat voor 64 Euro. :pompom:
     
  7. Waarom bel je niet gewoon met Ziggo... Door het hier te melden krijg je geen oplossing, lijkt mij althans.
     
  8. 1622 en 1695 oftewel Hoorn en omstreken is dus na de werkzaamheden van afgelopen nacht met meer dan de helft aan snelheid verloren.
     
  9. Als je het hele draadje had gelezen, dan had je nu geweten dat ik zonder te bellen hier wel de goede informatie heb gekregen. Waarvoor ik de dames/heren hartelijk voor heb bedankt. Het waren dus routerproblemen. Met een nieuwe router heb ik nu de volle snelheid die bij mijn abonnement hoort. :grin:
     
  10. hah, wij niet meer, maar dat is Ziggo`s schult.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina