1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnement beeindigd, ik weet nergens van.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door RonG, 24 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjonge, tjonge, tjonge. Wat een verschrikkelijk knullig organisatie.
    Poosje terug ineens internet en telefoon weg. Bellen, wachten, wachten, wachten. Eindelijk een jongeman aan de telefoon. U heeft uw abonnement opgezegd, heeft u een brief over ontvangen, is zijn antwoord.
    Klopt niet, niet opgezegd ook geen brief gezien. Had ik anders wel op gereageerd. Ik werk voor 60% van huis uit.
    Geen discussie mogelijk. Uw telefoonnummer is waarschijnlijk verdwenen we zullen het Errorteam laten kijken, u hoor binnen 2 dagen van ons...
    Ziggoi klanten snappen het al. Je hoort gewoon nooit meer iets van die lui.
    Ja, 10 dagen later een brief dat ze mij weer opnieuw zouden aansluiten met een nieuw telefoonnnummer. Kosten heraansluiting voor mij.
    Gebeld,antwoord: niets aan te doen. U kunt alleen maar opnieuw opzeggen maar u moet dan wel een maand betalen plus de aansluitkosten.
    Brief gestuurd dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets met die club te maken wil hebben en weiger een cent te betalen.
    Als Ziggo toch een incasso doet krijgen ze een claim van mijn rechtsbijstandverzekering.
    Maar het is wel erg treurig dat je door zo'n incompetent bedrijf met zoveel ellende wordt opgezadeld.
    Ik hoop dat er snel concurrentie op de kabel komt. Dan krijgt Ziggo eindelijk de draai om z'n oren die het verdient.

    Ron Kramer
     
  2. Dan kan je wel eens van een hele koude kermis thuiskomen... maar goed, het is weer voer voor de critici, weer eens wat anders dan Kassa.
     
  3. Ik heb een PB gestuurd.

     
  4. Hier is duidelijk iets mis gegaan. Je nummer terug krijgen kon weleens een niet haalbare eis zijn, tenzij het een nummer van Ziggo zelf is en niet een geporteerd nummer (bv vanaf KPN) betreft.

    Dat je de heraansluitkosten moet betalen is naar mijn mening niet terecht. Dat je nog wel voor een maand abonnementsgeld moet betalen vind ik wel terecht. Je abonnement word door een fout beëindigd, jij neemt contact op, en het probleem word hersteld, en een abonnment kost nu eenmaal geld. Dat jij vervolgens niet meer met Ziggo in zee wilt is een geheel ander verhaal, dan had je na het eerste contact gelijk moeten zeggen dat door de gemaakte fout niet meer met Ziggo verder wilde en de ontstane situatie wilde houden zoals die op dat moment was, opgezegd en beeindigd.

    En als jij aangegeven hebt dat jij het niet opgezegd hebt, en je tevens de verbinding hersteld wilde hebben, kan je in die claim van je rechtsbijstand wel de her-aansluitkosten zetten, maar het abonnmentsgeld uiteraard niet, je hebt immers zelf verzocht de fout te herstellen. Het enige wat Ziggo niet mag innen is het abonnementsgeld voor de periode dat je geen verbinding hebt gehad.

    En voor het geval je mocht je overwegen bedrijfs(on)kosten te gaan claimen, zet dit idee direct maar uit je hoofd.
     
  5. Jammer dat u mijn handreiking niet wenst aan te nemen.
    Succes bij uw andere provider.


     
  6. Ja hoor, waar ik al bang voor was. Doen ze gisteren een incasso van 185,67 .
    Wordt meteen ook maar even abonnementsgeld over februari en maart geincasseerd terwijl het hele verhaal gestaakt is op 2 februari
    Ik heb dat bedrag uiteraard laten terughalen en alle betalingen aan deze club laten blokkeren. Reactie van mijn bank: "Ook al problemen met Ziggo?"
    Je gelooft het toch niet, hoe lang denken ze dit nu nog vol te kunnen houden
    Als monopolist lukt ze dat natuurlijk nog wel een poosje maar van het merk Ziggo blijft natuurlijk geen spaan meer heel.
    Noodgedwongen ga ik nu de confrontatie maar aan.
    Schandalig, dat je als nietsvermoedende klant zomaar in een hele hoop ellende wordt getrokken waarvan het eind nog niet in zicht is.
    Maar volgens de Ziggo-norm kan het kennelijk niet anders dus... dan moet het maar .
    Stay tuned.
     
  7. Ik snap geloof ik niet helemaal wat je nu wilt van Ziggo.
    Begrijp ik goed dat je niet meer wilt betalen en geen diensten meer gebruikt van Ziggo ? Dan heb je misschien wel gelijk, of maak je nu nog steeds gebruik van de produkten van Ziggo ? Dan moet je denk ik wel betalen. De heraansluitkosten is een ander verhaal natuurlijk, maar als ik het goed begrijp gebruik je nu gewoon internet van je Ziggo Account toch? Ik zag hier ook Ziggo medewerkers op het forum die je aanboden te helpen, maar dat heb je blijkbaar afgeslagen aan de reactie te zien.

    Misschien wil je uitleggen waarom je dit nu in dit forum post, wil je geholpen worden of juist niet ?
     
  8. Maak geen gebruik meer van Ziggo diensten sinds begin februari.
    Dit is een verslag van wat je als Ziggoklant zomaar kan overkomen en hoe dit dan verder gaat. Ter lering zal ik maar zeggen.
    Hoe je zomaar niet meer van huis uit kan werken, je telefoon kwijt bent, veroordeelt bent tot uren in de wacht hangen met je mobieltje enz. Dat afspraken van de helpdesk niets waard zijn. Dat alles langs elkaar heen gaat.
    Heb hen schriftelijk verzocht de zaak te laten rusten omdat ze mijn telefoonnummer toch nooit meer terug konden halen. Als enige reactie krijg je een absurde incasso.
    Snap je beste Cees, dat dit niet zo prettig is, dat je dan maar denkt, dan ga ik ook maar rekeningen sturen en post ik mijn bevindingen maar in het forum.
    Maar natuurlijk is er ook iets positiefs te melden over deze club en dat is dat ze dergelijke negatieve reacties op hun forum laten staan.

    Ron
     
  9. Uit de reactie van Kinkpin te begrijpen is het niet waar dat je helemaal niets meer hoort. Blijkbaar heeft Kinkpin een regeling met je willen treffen waar je niet op bent ingegaan. Dus als enige reactie een incasso, wat je ons wil laten geloven, is dan niet juist.
    Verder is het bijzonder lullig dat je van de ene dag op de ander dag je aansluiting kwijt bent en kan ik mij je boosheid voorstellen. Ik ben echter ook van mening dat je Ziggo in de gelegenheid moet stellen alles te herstellen en met de hakken in het zand houding werk je daar niet bepaald niet aan mee.

    Dit Ziggo forum is niet van Ziggo zelf maar van/voor Ziggo gebruikers waar we elkaar kunnen helpen. Ook Ziggo medewerkers zijn hier te vinden maar het is een GEEN forum van Ziggo zelf. Waarom blijft dit misverstand de iedere keer weer terugkomen?
     
  10. Dan snap ik nog steeds niet hoe je nu dit bericht op het forum zet, want je gebruikt een Ziggo IP-adres om dat te doen, dus je internet is wel degelijk van Ziggo .....

    Dit forum is geen eigendom van Ziggo en wordt niet door Ziggo onderhouden of betaald. Er zijn wel veel Ziggo medewerkers en Webcare te vinden die hulp bieden, maar het forum is een initiatief en wordt onderhouden door de vroegere "Multikabel Gebruikers Vereniging" en is bedoeld voor en door Ziggo klanten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina