1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

klacht: sind 9 feb kan niemand ons bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door HvH, 24 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hadden als internet en televisie en dat ging goed. We dachten er goed aan te doen om een alles in één pakket te nemen. 9 feb kwam een monteur. Vanaf 9 feb kunnen we wel bellen, maar niet gebeld worden. We hebben 10 feb, 13 feb, 18 feb, 20 feb en 23 feb gebeld. Ik weet inmiddels dat het een porterings-probleem betreft. We wilden graag ons eigen nummer houden en dat moet KPN doorgeven. Wij hebben alles optijd door gegeven. De machtigingsbrief op tijd verstuurd. Het probleem ligt inmiddels bij de technische ondersteuning heb ik begrepen. Ze zeggen dan dat er 18 feb. een taak is aangemaakt, Joost mag weten wat ze daarmee bedoelen. Ik heb gevraagd of ze mij vandaag in ieder geval wilden laten bellen door de technische ondersteuning om meer duidelijkheid te verschaffen, maar nee hoor, geen telefoontje. We kunnen nu al twee weken niet gebeld worden op ons vaste toestel.
    Ik heb een bed & breakfast en ben remedial teacher aan huis en ze kunnen mij nu dus niet bereiken. Ik weet dat ik niet de enige ben die baalt van dit soort zaken. Misschien waren we naief. We dachten dat het ons niet zou overkomen omdat we dachten dat we alles goed geregeld hadden.
    Het zou in ieder geval heel prettig zijn als Ziggo een mail stuurde of ons opbelde met uitleg en ons in ieder geval een datum kon geven waarop we wel telefonisch bereikbaar zijn. :no:
     
  2. hallo HvH,

    zou je mij je NAW gegevens kunnen PM-en?
    Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

    mvg,
    Peter B
     
  3. klacht: sinds 9 feb ...inmiddels opgelost

    Het probleem is bij ons inmiddels opgelost en we zijn bereikbaar.
    We hebben dagelijks naar Ziggo gebeld, ik heb naar Ziggo gemaild en alles wat we te horen kregen van al die verschillende mensen genoteerd. Het bleek een 'porterings'probleem. Ik wist op een gegeven moment dat ik maar direct 0900-1884 optie 3 optie 4 moest bellen, dat ging sneller en dan kwam je direct bij de technische dienst terecht. Ze maken dan een taak aan bij de technische ondersteuning.
    Wat kennelijk ook helpt is dat Ziggo medewerkers dit forum lezen. Ik werd, na het vermelden op deze site, vrij snel gemaild door een Ziggo medewerker en die wist ons (THANKS!!!!) snel te helpen. Of het probleem nou bij Ziggo lag of bij KPN weet ik nog steeds niet.
     
  4. zou iemand ons dan ook kunnen helpen?
    sinds we het alles in een extra pakket hebben, zijn we ook sinds oktober vorig jaar al niet meer bereikbaar zelf kunnen we wel bellen.
    Telkens word ons door de helpdesk bellofd dat we teruggebeld worden op onze mobiel maar het gebeurd maar niet. als het dan zo'n probleem is met het porteren, kunnen we dan niet gewoon een ander telefoonnummer krijgen?
     
  5. Hoi Semperon,

    zou je me je NAW gegevens + het telefoonnummer waar het om draait in een prive bericht kunnen sturen?

    bvd :)
     
  6. problemen telefonie

    Ook ik heb sinds eind februari Ziggo alles in 1 en heb vanaf die tijd geen telefonie meer. Sinds een aantal dagen kan ik wel weer weg bellen maar (nog) niet gebeld worden. Ook heb ik het halve helpdeskteam inmiddels aan de lijn gehad. Velen met een ander verhaal en allen met geen oplossing. Help!
     
  7. Hoi J,

    Graag NAW gegevens en evt klantnummer in een privebericht :)
    Zal kijken wat ik kan doen

    gr,
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina