1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Continue wegvallen van digitaal beeld op Publieke Omroep

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door olafski, 9 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb precies hetzelfde. Enkel de publieke zenders. Dit is nu sinds een maand of langer. Geluid gaat gewoon door, maar heb ineens 1 a 3 seconden zwart beeld. Soms binnen 5 minuten 10 keer, soms om het kwartier. Ook bij mij is er niets veranderd. Op RTL4 heb ik niks en ook de andere zenders niet. Enkel de publieke zenders. Wij kijken altijd De Wereld Draait Door en dan hebben we het wel een stuk of 10 keer.
    Dit is zeer vervelend!
     
  2. Hm, helemaal vanzelf of nieuwe kabels, reset, smartcard er uit en er in?
    Ik zit trouwens wel in het Casema gebied.
     
  3. Je schrijft dat je een 'Samsung simpel, ong. 2 jaar oud' hebt. Ik denk dat het de 9401 is. Deze had eerder problemen zoals jij die omschrijft. Deze zijn echter in de laatste firmware update (vrijwel) opgelost.

    Heb je ooit de software van de decoder geupdate? Zo nee, dan even doen.
     
  4. Ja, heb ik meerdere malen gedaan. Gisteren nog even gekeken en er is nu ook geen update beschikbaar. Heb het pas sinds een maand ofzo. Daarvoor nooit last van gehad. Ik vind het ook vreemd dat het enkel bij de publieke zenders is. RTL4 kijken we zelden, maar het is me daar nooit opgevallen.
     
  5. Vandaag had ik het op Nederland 3 tussen 20:00 en 20:30, op de volgende tijden sowieso:

    20:00
    20:08
    20:20

    Het lijkt bij nader inzien wel altijd tussen 20:00 en 20:30!
     
  6. Nou dus niet alleen tussen 20:00 en 20:30. Ook om 23:00. Heeft niemand dit in de buurt van Amersfoort? Reageert Ziggo zelf ook op dit forum of moet ik dit apart melden bij Ziggo?
     
  7. svp problemen op het casema netwerk NIET melden onder de @Home rubriek !
    Cees , Ben graag verplaatsen om het overzicht te houden
     
  8. Bij deze
     
  9. Ik dacht dat Ziggo op dit forum ook reageerde? Is er niemand die een idee heeft? Ik kijk nu analoog vanwege dit probleem en sta op het punt over te schakelen naar een andere provider want dit is niks.
     
  10. Zoals je merkt zijn er ook geen andere gebruikers uit het voormalig Casema deel die deze problemen waarnemen. Heb zo direct ook geen idee wat de oorzaak kan zijn daarom had je ook geen reactie.

    Heb nog wel wat vragen:

    - welk type Samsung heb je?
    - Is je decoder aangesloten via HDMI of scart? (alleen bij 360 hd)
    - Zie je de problemen op bv scart en component ook? (alleen bij 360 hd)
    - Wat is de BER waarde op Nederland3 (3 x info toets), vooral op moment dat probleem zich voordoet.
    - Heb je de problemen ook op Nederland1?
    - Welke software versie staat op je decoder? Indien mogelijk updaten!


    Misschien komen we met je antwoorden iets verder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina