1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen analoog signaal

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door Marco-S, 23 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal

    Ik heb het alles in 1 pakket aangevraagd en alles leek zonder problemen te gaan, maar....
    Het analoge signaal zou er op gezet worden op 21 februari ( ik wist niet dat de monteurs op zaterdag ook werkten ) maar vandaag staat er dus nog niks op.
    Diverse kabels geprobeerd en zelfs het kastje wat aangesloten zit op de hoofdkabel vervangen, maar helemaal niks. Bijkomend probleem is dat de instalatiemonteur morgen ook nog eens langskomt.

    Dus ik de helpdesk bellen en meld dat ik geen analoog signaal heb. In het systeem blijkt het al geactiveerd te zijn, dus een storing. Echter werd wel mede gedeeld dat ik als het goed was een kaartje in de brievenbus moet hebben gehad dat het signaal erop gezet is. Nee dus! Dit ook duidelijk laten weten en aangegeven dat ze misschien het signaal op het verkeerde huis hebben gezet.
    Daar werd verder niet op ingegaan, maar hij wilde wel een storingsmonteur inplannen voor morgenvroeg. Ik heb toen aangegeven dat dat niet kon, aangezien er dan niemand thuis is. ( en zo snel vrij regelen is niet mogelijk )
    Hij vraagt of ik iemand weet die misschien dan bij mij thuis aanwezig kan zijn, zodat de storingsmonteur morgenvroeg kan komen. Ik heb aangegeven dat ik dat ging proberen ( had ik dat maar nooit gedaan ). Hij zei dat hij de storingsmonteur dan in gaat plannen voor 's morgens vroeg en mocht het niet lukken iemand te vinden dat dat eventueel verplaatst kon worden naar morgen middag ( op voorwaarde dat de instalatiemonteur dan ook werd verplaatst )

    Geen probleem dacht ik. Dus wel! Ik kon niemand vinden die aanwezig kon zijn, dus ik weer bellen. Krijg ik weer een medewerker aan de lijn en die zegt: ik kan ze beide niet verplaatsen. :shock: Ik dus weer het hele verhaal uitleggen wat was afgesproken met de vorige medewerker, maar nee hoor kan niet.

    Dus morgenvroeg staat er een storingsmonteur op de stoep voor een dichte deur. Lekker begin bij ziggo op deze manier.
     
  2. Als je aansluiting nog 'los' ligt in de straatkast kan hij dat waarschijnlijk toch wel fixen zonder dat je thuis bent. Hang desnoods een briefje op de deur waarin je het probleem omschrijft en de reden dat je niet thuis bent. Misschien kijkt hij dan zelf in de wijk/straatkast of de stekker er in zit. (de coax wordt daar losgekoppeld als iemand geen abbo heeft)
    De 'aansluitmonteur' zal dan je modem en TV wel in orde maken in huis neem ik aan.
     
  3. Dat van dat briefje is een goed idee en zal ik ook zeker uitvoeren.
    Zal er ook duidelijk bij vermelden waarom er niemand thuis is ( en wanneer wel, mocht hij dan nog in de buurt zijn )

    Bedankt voor je reactie
     
  4. Inmiddels aangesloten. De kabel in de straatkast was niet aangesloten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina