1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cond. K

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Righard, 23 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet niet of ze dat nog accepteren na iets meer als een maand, maar ga het toch van de week even proberen.

    Is hier iemand van Ziggo die wellicht hierin kan assisteren?

    Righard
     
  2. Precies zoals ik verwacht. MM schuift de bal door naar Ziggo (die altijd halve verhalen vertellen). De decoder is los 399 Euro, het startpakket kost 29,95 Euro. Alleen hebben ze mij een startpakket meegegeven dat alleen een smartacrd bevat (ook voor 29,95 Euro). Nu hoor ik dat de interaktieve startpakketten niet leverbaar waren en heeft de verkoper "waarschijnlijk" het gewone startpakket meegegeven omdat de meeste mensen de interaktieve TV toch niet gebruiken (duh! speciaal vermeld dat ik ook interaktieve televisie wilde met een HD decoder). En "Bij Ziggo direkt zit dit er ook niet bij en moet je apart voor de bandbreedte versterker en eengats WCD betalen". Tja... Wie vertelt er nu halve verhalen. Bij het bezoek aan de website bond de verkoper wat in, maar bleef bij zijn standpunt dat het apart moet worden aangekocht voor 29,95 Euro, dat ze heel lang niet op voorraad waren en dat ze "toevallig" net binnen zijn gekomen.

    Bij MM kom je niet verder. De Ciscobox terugbrengen zal niet gaan (aangekocht op 13 Jan en ik heb de doos niet meer).

    Zal dus wel een gevalletje jammer worden. Om voor zo'n bedrag al deze problemen op te lossen en de tijd er in te steken, dan is het halen van een eengats wcd bij de winkel op de hoek iets makkelijker.

    MM, ik ben toch "niet" gek.

    Wellicht kan een medewerker van Ziggo hier nog iets betekenen.

    Groeten,

    Righard
     
  3. OK, lekkere service van Mediamarkt dan. Hun verhaal is aantoonbaar onjuist: bij Ziggo direct betaal je 399 euro INCLUSIEF het iTV startpakket. En dat iTV startpakket is voor zover ik weet bij iedereen die hem via Ziggo heeft besteld gewoon bijgeleverd. heb hier in ieder geval nog niet anders gezien.

    Daarnaast: zelfs als je geen iTV wilt is het toch nog steeds handig de WCD te vervangen omdat je dan in plaats van 2 dagen EPG tot een week hebt. Mediamarkt verkoopt zo dus een product wat niet werkt zoals het hoord.

    Lijkt me dat Ziggo hier maar weer eens achter aan zou moeten, zij krijgen de mensen aan de lijn bij de helpdesk die geen nieuwe WCD hebben.

    Zou anders eens de mensen van de VOD Helpdesk hier een PM sturen. Wellicht dat die iets voor je kunnen betekenen. Sowieso is een monteur voor iTV in principe gratis (tenzij je tester bent,maar dat ben je niet).
     
  4. Wow. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik werd net teruggebeld door MM, door de plaatsvervangend afdelingshoofd die het verhaal van de werknemer had gehoord. Hij hoorde mijn verhaal ook nog eens aan en kwam al snel tot de conclusie dat ik het verkeerde pakket heb meegehad. Omdat het een maand geleden is dat ik de aankoop had gedaan (tja, vakantie he :)) kon hij geen beslissing nemen, maar het afdelingshoofd dat er donderdag is wel. Hij verwacht dan ook dat ik het pakket gewoon kan komen omruilen. Zonder veel illusies te hebben, wacht ik het telefoontje van as donderdag af.

    Blijft natuurlijk wel het feit dat ik zowiezo 29,95 Euro teveel heb betaald, me dunkt...

    Inderdaad... En die zeggen dan weer dat je naar MM moet (aankooppunt). En dan start de never ending story...

    Ik wacht eerst donderdag maar eens af... Ben wel benieuwd...

    Righard
     
  5. Tja... Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, enk dat ik gek ben (geworden) :wink:

    Ik ben vanmiddag inderdaad door het afdelingshoofd van MM Rijswijk gebeld. Hij vroeg wat precies het probleem was en zei zelf dat duidelijk het verkeerde pakket is meegegeven. Als ik lang kwam met de annkoopbon, kon ik het pakket direkt omwisselen. Aangezien ik de smartcard al bij Ziggo heb aangemeld kon ik die niet zo maar teruggeven om om te wisselen (in het interactieve installatie pakket zit ook een smartcard). Dus ik kon die gwoon houden en de nieuwe smartcard bleef ook gewoon in de doos. Al met al 10 minuten in de MM geweest en ik stond al weer buiten met beide pakketten en geen extra kosten. Dus zeker complimenten voor dit afdelingshoofd Televisie van MM Rijswijk.

    Nu in het weekend dit maar eens gaan instaleren.

    Groeten,

    Righard
     
  6. Ok, het is een paar dagen later geworden. WCD vervangen door een eengats en de bandbreedte versterker in de meterkast erbij...

    En het werkt... Interactive TV geinstalleerd en dus een EPG die nu verder dan 2 dagen gaat.

    :applause:

    Righard
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina