1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerherkennig.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Ypie, 22 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een basisstation + handset van de KPN chicago n500S
    De nummerherkenning heeft het altijd gedaan maar nu sinds ik op de kabel van Ziggo zit helemaal niets meer.
    Kan iemand mij helpen?
    Gr. ypie:giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2009
  2. ..altijd gedaan...bij KPN of ook bij Ziggo?
    Is deze handset van KPN geschikt voor FSK? (zie daarvoor de handleiding.)
    Zo niet, dan een andere Dect telefoon aanschaffen.

     
  3. Ja dat is voor mij niet helemaal duidelijk of de nummerweergave het gedaan heeft bij de overgang naar Ziggo. Ik had de indruk van tijdelijk. Wel bij de KPN. en deze telefoon is een Dect
     
  4. nummerherkenning

    en de Letters FSK komen in de hele handleiding niet voor.
    en Kingpin bedankt voor je reactie
     
  5. dit misschien een optie?
     
  6. Betreft een KPN toestel, kans is 8 op 10 dat het toestel niet FSK geschikt is. KPN had/heeft er, zeker in het verleden, een handje van om de door hun verkochte apparatuur enkel geschikt te maken voor hun eigen systemen.
     
  7. Nummerherkenning op mijn kpn Athena toestel deed het eerst wel bij ziggo. Ineens niet meer. Helpdesk vertelde dat er stap voor stap wordt overgeschakeld op fsk.
    Gelukkig had ik nog een tweede toestel, van Profoon. Dat kan wel met fsk overweg. Voicemail melder doet het ook weer.

    (Nu alleen nog een ingesprektoon als ik in gesprek ben in plaats van de beller ongemerkt naar de voicemail te sturen...)
     
  8. Ongemerkt is het dus niet, want je krijgt een melding te zien.:wink:

    Andere optie is om je voicemail uit te zetten en ook dubbelgesprek uit te zetten als dat aan mocht staan, dan krijgt (net als bij mobiele telefoon) iemand die jou belt gewoon 'in gesprek'.
     
  9. Cees, als ik een melding te zien kreeg was ik al bijna gelukkig. Mijn toestel heeft een voicemaillampje, maar dat gaat uit als ik de hoorn opneem. Wat wil het geval? Als ik in gesprek ben heb ik de hoorn al in mijn hand.

    Nu zou ik een andere telefoon kunnen kopen, ja. Liever wil ik de traditie voortzetten dat er bij "in gesprek" een ingesprektoon klinkt. Dat is voor iedereen die ooit getelefoneerd heeft het duidelijkst. En voicemail wil ik ook graag, voor als ik er niet ben.

    Voor mezelf zie ik drie opties die geld kosten:
    - koop een nieuwe telefoon/voicemailmelder.
    - koop een los antwoordapparaat.
    - bel na elk gesprek even 1233 om te horen of iemand intussen gebeld heeft. (Of is 1233 bellen gratis?)

    Weet iemand een betere oplossing?
     
  10. Voicemail kun je gewoon uitzetten via de website. Als je in gesprek bent, krijgen bellers een in gesprek toon. Maar dan heb je ook geen voicemail als je niet opneemt. Als je dat wel wilt, zul je dus een antwoordapparaat moeten hebben. Zonder antwoordapparaat zie je natuurlijk wel op je voicemailmelder dat er gebeld is (en door wie).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina