1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vaag beeld geen interactieve tv en provisioning storing

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Peter-linda, 21 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag 2 maart weer gebeld monteur zou komen 2 maart niet geweest. Weer gebeld monteur komt morgen 3 maart. Ik ben benieuwd zou ooi zijn als het eens een keer zou gaan werken allemaal.
     
  2. Weer vergeefs een hele ochtend gewacht, geen monteur gekomen, terwijl was ingepland. Mijn vrouw speciaal vroeg uit bed gegaan. (ik had nl tot 2 uur gewerkt). Wat een ongelofelijke arrogantie van een bedrijf om twee keer een monteur te plannen en dan dat de monteur het af laat weten.

    Beetje stom van een monteur om zich zo te gedragen aangezien dat toch een visitekaartje is, en nog idioter dat ziggo zulke falen accepteert.

    Nu voor een derde maal afspraak gemaakt, ik ben zeer benieuwd of er iemand komt opdagen.
     
  3. Weet je zeker, dat er een nieuwe afspraak is gemaakt? Ik zie deze namelijk niet in ons systeem.
     
  4. De telefoonverbinding werd verbroken tijdens het maken van de afspraak. Maar ik had net een schappelijke helpdeskmedewerker gesproken, terwijl ik ook met jouw aan het mssg-en was. Volgens mij hebben jullie elkaar ook ondertussen gesproken:)

    De helpdeskmedewerker heeft trouwens netjes zijn excuses namens ziggo aangeboden.

    Ik hoop dat de oplossing van het probleem nu in ieder geval dichterbij komt, netwerkproblemen lijken mijzelf ook aannemelijker dan installatie fouten.
     
  5. Opgelost!!! Met dank aan Kitaro:)

    Er was iets fout aan de ziggo kant. Ik ken nu iTV en VOD gebruiken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina