1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoonnota's en service

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door NiekdeRidder, 20 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefoonnota's worden niet correct berekend. Dus worden de afgeschreven notabedragen gestoorneerd. Het juiste bedrag wordt dan weer overgemaakt.
    Heden (20-02-2009) kreeg ik bericht per e-mail, dat de nieuwe factuur met gegevens beschikbaar was. 8 keer in de loop van de dag geprobeerd om inzage te krijgen op de site. Doch zonder resultaat.
    Verder worden de contactformulieren niet bevestigd en nog erger niet beantwoord.
    Via de telefoon is er nooit doorheen te komen. Verder is het een organisatoriche chaos. Kortom, ik overweeg een andere provider.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina