1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen draadloze verbinding met Linksys WRT54G2

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ermen, 19 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is nu nog vreemder geworden. Mijn laptops doen het nu ook alleen mijn pc krijg ik nog steeds niet aan de praat, terwijl er tot een week terug gewoon een Linksys router aan hing die het zonder horten of stoten deed.

    Wonderlijk.
     
  2. Alles heeft goed gewerkt. Ik heb niets veranderd, maar heb wel te maken gekregen met een Ziggo storing, Sindsdien problemen via draadloos. Vandaag nog maar eens geprobeerd de router weer naast het modem te zetten. En zie het werkt weer. Zet ik de router bij mijn desktop ± 10 meter kabel tussen modem en router, dan werkt het nog steeds niet. ????????
     
  3. kleurcode van je utp kabel niet goed na mijn meining
    of een kabelbreuk

    witoranje / oranje / witgroen / blauw / witblauw / groen / witbruin / bruin

    Lambik
     
  4. Dat lijkt me sterk aangezien het om een draadloze verbinding gaat :wink:. Die gaan over het algemeen zonder kabel.

    En de verbinding met kabel doet het goed dus dat is niet het probleem...
     
  5. okee lezen lambik

    Dus wireless werkt niet pff idd
    zit je wel op je eigen router en niet van de buren ?
    je wireless naam even veranderen en dan proberen
    We weten als het niet werkt erg vervelend is

    Lambik
     
  6. uiteraard zit ik op mijn eigen router :)

    SSID heb ik ook al aangepast maar ook dat mocht niet baten. Het lijkt iets te maken te hebben met de sterkte van het signaal. Gek overigens want bij mijn vorige configuratie zat ik er veel verder vanaf en zaten er nog meer muren tussen ook. Maar goed misschien is deze router iets minder of zo.

    Anyhow daar moet ik het een beetje zoeken denk ik.
     
  7. Ik wens je verder succes met het zoeken van het probleem en hopelijk de oplossing snel komt

    Mvg

    Lambik
     
  8. Ik heb hetzelfde probleem gehad. 2 verschillende routers (airport extreme en airtport express) kon ik tegelijktertijd niet meer werkend krijgen met het modem.

    Ik heb Ziggo gevraagd om een reset uit te voeren. Dit zou gebeuren als ik het modem 10 minuten uitgezet heb. Waarschijnlijk is dit toch niet direct gebeurd en ik heb er nog 6 uur last van gehad. Daarna werkten de modems weer in de originele configuratie.

    Dit is een vervelend probleem; je computer krijgt wel verbinding en om een bepaalde reden de routers niet. Ziggo roept dan direct dat de verbinding werkt en dat het aan je router ligt. Erg irritant want als je er vanuit gaat dat het aan het modem kan liggen kom je op die manier nooit tot een oplossing.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina