1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle zenders weg -- card is geregistreerd...

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door RedSox, 19 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineens zijn alle zenders op zwart vandaag, behalve ned1 en het ziggo info kanaal. Analoog werkt alles okay.

    Voordat iemand reageert met "je moet je smartcard laten registreren"....dat is al lang dik in orde. Ik heb schriftelijke bevestiging gehad en het staat ook bij MijnZiggo. (card nummer klopt e.d.)

    Ik heb een Bravia met ingebouwde decoder die altijd prima werkt. Hij kan alle zenders gewoon vinden, alleen sinds een paar dagen lijkt het signaal zwakker te zijn. Het wisselt veel van matig (40%) tot sterk (100%).
    Maar, kabels zijn prima in orde. Geen splitters, breuken of inferieur spul.

    Anyway, Ik heb de ziggo decoder er nog eens bijgepakt en die komt niet boven de 50% signaal sterkte en vind helemaal geen zenders, dat terwijl de network id blah klopt voor mijn postcode en ook dat andere getal (356,000 en id is 1111).

    Ik vraag me dus wel af of er hier (omgeving Breda / Casema gebied) iets van een storing is.......of dat het toch nog iets zou kunnen zijn met administratie of zo.

    Oh, en nee...ik heb mijn rekeningen netjes betaald ;)

    Bedankt voor eventuele suggesties! :thankyou:
     
  2. Vergeten te schrijven:
    Op mijn Bravia krijg ik de wel bekende foutmelding "you're not entitled to.....". Daarom dacht ik al meteen aan 't niet registreren van de smartcard.

    Waardeloos.
     
  3. Smardcard er uit en er weer in stoppen,
    decoder even van de spanning en er weer op. kaart gaat opnieuw zoeken.
    geen geluk: laat hem vannacht aan staan (dus niet op standby)

     
  4. Dat zou echt super zijn -- ik post nog wel even als ik een oplossing heb gevonden :) Altijd makkelijk voor een ander om terug te lezen.

    Super bedankt voor de snelle reactie! :pompom:
     
  5. Zowiezo maar even je normale decoder op de juiste instellingen laten tunen, voor breda dus 372 MHz, nit 5555.
    Op 356 & 1111 gaat 'ie het over 10 jaar nog niet doen.
     
  6. Geez, thanks! Waardeloos dat de documentatie van amper 8 weken geleden (die in de welbekende doos zit) al niet eens klopt.

    Ontzettend bedankt! :)
     

  7. Zou je mij je postcode even per PM willen sturen. Dit omdat je aangeeft dat het fout in de documentatie staat dan kunnen we dit laten aanpassen.
     
  8. Je hebt neem ik aan de functie "Auto update" in je CAM uitstaan?
    Doe je dit niet, dan verdwijnen de digitale zenders uit je Bravia. Zie de andere topics hierover.
     
  9. Ongelofelijk bedankt voor al jullie hulp -- we hebben toch maar even naar de helpdesk gebeld, en blijkbaar stond onze cart wel geregistreerd, maar is er blijkbaar toch nog iets mis gegaan.....binnen een paar uur was het alsnog in orde.
    Dat terwijl de card al lang bij MijnZiggo stond.

    Moet eerlijk toegeven dat de medewerker heel veel moeite heeft gedaan om dit uit te zoeken, waarvoor complimenten :) Mag ook wel eens worden gezegd! :pompom:
     
  10. In de huidige online versie staat hij wel goed voor breda:

    4811 t/m 4879 372.00 5555
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina