1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing dtv zenders

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 19 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag om 16.05uur treeds hier in het @home gebied een storing op op alle digitale zenders. Beeld blokt in snel tempo (Verschijnt roze grond zo lijkt het) Is op alle zenders nu,. BER blijft wel netjes op 00000.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2009
  2. ber000000? lijkt me juist niet aan ziggo te liggen.
    laat de wijze heren uit zwolle eens spreken.
    die hebben het vaak juist.
     
  3. update: 16.15 uur E37 Melding ''Foutmelding''
    update: 16.22 uur melding ''geen signaal'' op alle zenders.
    update 16.23uur melding (E52) zoeken naar signaal.

    Signaal is nu dus helemaal weggevalen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2009

  4. Heb je wel een analoog signaal? Lijkt op een lokaal probleem. Kan ben zijn dat er bij jouw in de wijk of straat iets is uitgevallen maar kan ook best nog dichter bij huis zitten. We hebben in iedergeval geen landelijke of regionale problemen op dit moment.

    Had je niet eerder soorgelijke problemen? Wat was toen de oorzaak?
     
  5. na een harde reset van de decoder was het signaal er weer om 18.45uur. Laatst inderdaad ook gehad. Toen was het een wijkprobleem/straat probleem. meer mensen in de straat hadden het toen ook (deze storing duurde toen meer dan 10 uur!! Maar toen vielen ook internet en telefoon uit. Dat was nu niet het geval. (internet had effe een dip van 5 min)

    Deze storing gelukkig niet zo lang, maar ook nu hadden meer mensen hier uit de buurt er last van. Heb deze keer trouwens niet gekeken of ik wel analoog signaal had. Ik had in ieder geval nog telefoon en internet signaal deze keer.


    Alles draait nu weer zoals het hoort (ook bij de anderen in de buurt)
     
  6. Hi
    Ik heb er nog steeds last van, mijn tuner kastje HD360RS blijft in menu stand staan in het display, heb al een aan/uit commando gegeven. Ben nog niet erg bekend wat er aan tedoen is. Het hele gebeuren van ziggo heb ik nog maar sinds een aantal weken, en geen problemen tot nu.
    Iemand suggesties

    vg
    Frans
     
  7. ik heb een aantal keer harde reset gedaan, dmv schakelaar achterop uit/aan te doen, om 18.45uur met resultaat dus
     
  8. Hoi
    Dank voor je info, helaas het helpt niet. Een paar uur geleden hiervoor Ziggo gebeld, deze gaf mij ook nog de raad de stekker eruit te halen, maar ook dat hielp niet. Ik krijg daarom eendezerdagen een nieuw kastje toegezonden. Mogelijk een gerepareerde.:?

    vgr
     
  9. daar zou ik geen genoegen mee nemen als ik jou was........ je hebt recht om jou eigen appraraat retour te zenden en te laten reparen, of te vervangen voor een nieuwe (mits je garantie duur nog niet om is) je weet nooit wat je er nu weer voor terug krijgt.
     
  10. Inmiddels ben ik alweer 8 dagen verder, zo net even kontact gehad met de helpdesk, ik krijg een sticker toegestuurd om mijn decorder retour te sturen voor kontrole, echter dit duurt nog een week voordat ik deze sticker thuis ontvangt.
    Dan duurt het nog eens een dag of 14 voordat ik weet of ik een nieuwe decoder retour krijg, als blijkt dat hij defect is.
    Dus zolang zal ik nog even zwart moeten kijken.:?
    Is dat normaal, vraag ik mij af.
    vg
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina