1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing na 6 maanden nog niet rond...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Wes, 18 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een drama, ben al 6 maanden bezig om een verhuizing door te geven en het is nog steeds niet geregeld.

    Ik zal proberen het verhaal kort te houden, maar vrees dat dat moeilijk zal worden:wink:

    Begin september 2008 stap ik over van internet naar een alles in 1 pakket. (dit ging ook al niet geheel soepel, maar dat terzijde)
    Eind september 2008 geef ik via mijn ziggo door dat ik 1 november ga verhuizen. Hiervan ontvang ik per mail een bevestiging.

    Na verhuizing geen internet, dus bellen. Reactie: verhuizing? Neehoor weten we niets van. :evil: Komt door wijziging naar alles in 1 pakket, fout in systeem waardoor de order niet afgewerkt kan worden.
    Ok, kan gebeuren. Een week later zou het rond moeten zijn.
    Helaas, na een week nog steeds geen internet. Weer bellen. Krijg ik weer hetzelfde verhaal: De order is nog niet afgewerkt. We gaan het regelen meneer , over een week heeft u weer internet. Na een week, je raad het al, geen internet. Bellen, weer hetzelfde verhaal. Ik begin nu lichtelijk pissed te worden, maar ja, je kunt niets. Dus weer wachten. Uiteindelijk wordt de internet aansluiting een maand te laat opgeleverd. (na in totaal 3,5 uur aan de lijn gehangen te hebben met de klantenservice)

    Ondertussen was ik het allang beu en heb ADSL aangevraagd bij een andere partij, welke nog eerder werd opgeleverd dan dat Ziggo de verhuizing rond had:mrgreen:

    Begin december een dikke klachtbrief naar Ziggo gestuurd dat ik de gemaakte telefoonkosten vergoed wil hebben (zoals beloofd bij Tros Radar)
    Tot op heden nog geen reactie op gehad:!:

    Begin januari word ik opeens gebeld door een medewerker van Ziggo;
    Ze hebben een opzegging ontvangen op een andere naam en snappen het niet meer. Dus ik vraag waar de medewerker denkt dat ik woon. Antwoord XXXX (=mijn oude adres) Ik; Nee he, is het nou nog steeds niet geregeld?!
    Antwoord; Hoe bedoeld u? Dus ik het hele verhaal weer uitgelegd. De medewerker gaat het navragen en komt terug met de verklaring dat de order van het alles in 1 pakket nog steeds niet afgewerkt. De opzegging van het internet zou wel geregeld zijn en hiervan zou ik binnenkort bericht krijgen.

    Dat moet ik tot op de dag van vandaag nog krijgen:schater:

    Ondertussen blijft de post van Ziggo nog steeds op mijn oude adres aankomen. De automatische incasso heb laten stopzetten omdat dat volgens mij de laatste mogelijkheid is evt. tot ze door te dringen.

    Het vervelende is dat ik Digitale televisie wel bij Ziggo wil blijven afnemen, en dus wel klant moet blijven.
    Vandaag nogmaals online een klacht ingediend ( de 4e!)
    Met daarin de laatste kans om het op te lossen.
    Anders moeten we maar naar Radar en Kassa ofzo....

    Wat een prutsbedrijf zeg.

    Grtz Wes
     
  2. @Wes,
    Wij vinden het erg vervelend te lezen dat uw verhuizing nog steeds niet naar behoren is afgerond. Graag willen wij u op zeer korte termijn hiermee helpen. Als u via ons webformulier uw tenaamstelling en volledige adresgegevens onder een kort begeleiden schrijven aan ons doorgeeft, kunnen wij uw gegevens inzien en zonodig de verhuizing in behandeling nemen.
    Ons webformulier kunt u via de volgende link bereiken, https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
    Met vriendelijke groet,
    Ziggo Webteam
     
  3. Beste webteam,

    Bedankt voor de reactie. Deze webformulieren heb ik al meerdere malen ingevuld. Telkens weer wordt beloofd dat het in orde komt, maar helaas gebeurd dat dus niet. Vorige week heb ik het formulier nog maar eens ingevuld met daarin mijn klachtbrief van december nogmaals gekopiëerd. Tot op heden geen enkele reactie.
    Kan ik u evt. via een pb bereiken?
    Alvast bedankt!
     
  4. @Wes

    Uiteraard. Ik zie uw gegevens graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Renée
    Ziggo Webteam
     
  5. Renée gaat er mee aan de slag! Mooi :thankyou:
     
  6. Vandaag werd ik gebeld door iemand van Ziggo (ik denk een supervisor, iig met verstand van zaken) Alles besproken, en het word opgelost. Bevestiging per mail gelijk erachteraan gehad. Telefoonkosten worden netjes vergoed.
    Ik ben weer positief, had het eigenlijk al opgegeven:wink:

    Ik zal het verloop hier verder posten.

    Renée, nogmaals bedankt!:thankyou:

    Grtz Wes
     
  7. Ik denk dat je Renée aan de lijn hebt gehad. Ik heb vorige week in de telefonie rubriek aangegeven, dat een speciaal klachten team ook actief op dit forum klanten hulp zal aanbieden. Ik denk dat dit een eerste voorbeeld. Dit team fungeert als 2e lijns en is beter ingericht voor complexe of langdurige problemen.
     
  8. Renée heeft het in gang gezet dat ik door de CO CSC klachten ben gebeld.
    Zoals het er nu uitziet gaat het eindelijk goed komen.

    Grtz Wes
     
  9. Ik heb vandaag de eindafrekening ontvangen en helaas klopt deze niet helemaal. Mijn klacht is grotendeels opgelost, gelukkig. Ik heb Renee een pb gestuurd, maar die is volgens mij niet heel actief meer hier. Tevens maar weer het contactformulier ingevuld. We wachten af :wink:

    Grtz Wes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina