1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen mail na 15 februari

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Henk Poley, 18 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een buur van me heeft sinds 15 februari het probleem dat geen mail meer word ontvangen (foutmelding dat login/ww niet geaccepteerd word). Het wachtwoord kende ze niet, dus op ziggo.nl een nieuw wachtwoord voor het ziggo account ingesteld (zo rond 15:30), na eerst een half uur riedeltje aan de telefoon aangehoord te hebben zonder iemand te spreken te krijgen. Maar de pop.quicknet.nl noch de webmail komen we sindsdien op.

    Stond bij het wachtwoord instellen wel dat het even kon duren, maar lijkt me dat het zo langzamerhand wel zou moeten werken..

    Is er sinds 15 feb. iets veranderd bij Ziggo / Multikabel / Quicknet ? Laatste berichten in de inbox zijn van de 15de.
     
  2. Is inmiddels kennelijk opgelost door "een mannetje uit de krant" die ook het wachtwoord gereset heeft. En dat bij hem kennelijk wel, wat bij mij tot 2 keer toe niets deed :?:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina