1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis kaarten Ouwehands Dierenpark

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Heisa, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoezo bijzaak? Wordt het niet eens tijd dat Ziggo haar beloftes nakomt.
    Ik heb wekenlang het forum gemeden. Prompt loop ik bij mijn eerste bezoek weer tegen je spottende opmerkingen aan.
     
  2. (Quote) Die kaartjes zijn bijzaak.

    Wel eens gehoord van misleidende reclame? Ook al is die aanbieding je persoonlijk gestuurd? Ik wel. Ook aanbiedingen op papier zijn bindend en je hebt als wetspersoon het recht om naleving van een overeenkomst te bedingen. Ik wil nog wel eens zien wat Ziggo zou doen tegen zo een actie. Tenslotte komen ze hun wettelijke verplichtingen niet na. Dus alvorens een reactie te plaatsen zoals je gedaan hebt eerst nadenken of jezelf beter informeren. Ik schrijf dit niet om je te beperken/bekritiseren in je reactie maar in de hoop dat je het met me eens bent dat Ziggo nu (eindelijk) eens moet beginnen met het nakomen van afspraken.
     
  3. Je hoeft toch ook niet te reageren? De reactie is puur gebasseerd op de uitspraak dat men het abonnementsgeld wil laten storneren. Aangezien de kaartjes in relatie tot het abonnement een bijzaak is, kan men dus op korte termijn een brief van het incassobureau verwachten omtrent het niet betalen van geleverde diensten. Snap je dan nu nog steeds niet dat het niet leveren van die kaartjes bijzaak is? Dat staat los van de abonnementskosten. In simpeler Nederlands kan ik het niet uitleggen. Trouwens... spottend? Hmja, het is maar net hoe de persoon in kwestie de reactie leest. Zo is bij velen het glas altijd half leeg. Niet mijn probleem dus.

    verder is het bezoek aan dit forum natuurlijk geheel jouw eigen keus. Dat je een forum mijdt omdat bepaalde reacties niet in je straatjes liggen, kan ik niets aan doen. Ik blijf toch ook ondanks onbenullige reacties van mensen die denken dat alles de schuld van Ziggo is? Gewoon niet op reageren en links laten liggen ;)

    Ja, natuurlijk zijn aanbiedingen op papier bindend maar dat is alsnog geen reden om het abonnementsgeld te storneren in deze. Nu kan je wel met leuke uitspraken komen, desnoods haal je het wetboek er bij, maar je bent omtrent het abonnementsgeld dan verkeerd bezig en ook al vecht je dat aan, dan zal je zeker in het ongelijk gesteld worden. Nogmaals, de uitspraak van 'kaartjes zijn bijzaak' klopt gewoon omtrent de opmerking van jou om het geld te laten storneren. Maar het is uiteraard jouw eigen keuze. Persoonlijk zou ik het op een ander manier doen dan het laten storneren van abonnementsgelden.
     
  4.  
  5. Het is natuurlijk wel zo dat als ik het abonnementsgeld storneer er een reactie moet komen van Ziggo. Ook al is het via een incassoburo. Ik heb dit eerder bij de hand gehad (Tele2 en Canal+) en heb via de weg van het storneren en een incassoburo in beide gevallen bereikt wat ik wilde. Ziggo blijft in deze in gebreke en kan op die manier (dus door een incassoburo in te schakelen, die in het geval dat de schuldeiser (dus Ziggo) in gebreke blijft, de rekening presenteert aan Ziggo) alsnog het voor elkaar krijgen dat datgene waar ik recht op heb (de 4 kaartjes) geregeld worden. Ik denk dus dat Ziggo eerst met mij contact opneemt alvorens een incassoburo in te schakelen. Nogmaals het gaat mij niet om die 4 kaartjes maar om het feit dat Ziggo mensen dingen belooft en als het erop aan komt hun afspraken niet nakomt. (by the way, als er een Ziggo medewerker is die mij kan helpen deze zaak op een "sportieve" manier op te lossen dan sta ik daar uiteraard voor open!!)
     
  6. Je kan het proberen, echter denk ik dat storneren meer ellende met zich mee brengt dan gemak. Je hebt zelfs kans dat je diensten tijdelijk stop gezet worden totdat er weer een betaling verricht is, wat aangaande de abonnementskosten ook terecht is daar je wel gebruikt van hetgeen middels de abonnementskosten betaald word.
     
  7. En dat bedoel ik nou p[recies, in dat opzicht zijn de kaarten dus bijzaak aangezien Ziggo wel diensten levert volgens afspraak en daar dient voor betaald te worden.
     
  8. En omdat het geen hoofdzaak is, is het ook geen slim plan om de abonnementskosten te laten storneren, omdat de hoofdzaak (de diensten van Ziggo) wel geleverd worden ;). Natuurlijk moet een belofte nagekomen worden, maar dit is niet de manier.

    Dat is dan zeer spijtig en die ervaringen deel ik niet met je... Sterkte er mee, voor zover van toepassing natuurlijk.
     
  9. ik wacht ook nog steeds op mijn 4 toegezegde toegangskaartje svoor de dierentuin ivm overstap naar 3-in-1........:censored:
     
  10. Je kan ook nog altijd met zijn vieren naar The Animal Planet gaan kijken, dan hoef je de deur ook niet uit :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina