1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis kaarten Ouwehands Dierenpark

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Heisa, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Och, dat is nog niks.... Ik kreeg in januari 2007 een brief van Ziggo vanwege het 1-jarig bestaan van Film1. De trouwe klanten van Film1 mochten een cadeau uitkiezen ter gelegenheid van dat heuglijke feit. Pas onlangs (begin februari 2009) heb ik mijn cadeau eindelijk, na talloze malen van het welbekende kastje naar de welbekende muur gestuurd te worden...:censored:
     
  2. gratis kaartjes

    Terugkomend op mijn vorig bericht kan ik iedereen melden dat ik nog steeds niets vernomen heb en dus ook de kaartjes en de decoder nog steeds niet heb. Ik denk dat ik de kosten voor die 4 kaartjes maar aftrek van de volgende abbonnementsbetaling. Die decoder komt later, zegt men, omdat men de vraag even niet aan kan. Daar vertrouwen we dan maar op.:sleep:
     
  3. De snelheid van alles-in-1-Extra staat gewoon op de Ziggo site, deze is niet gelijk aan Z3 maar hoger. Hij is bijna gelijk aan de snelheid van Z3i namelijk 20Mbit down en 3Mbit up. Z3i is 30Mbit down. Z3 (dus het losse abbo) is langzamer. Je zou dus 20/3 moeten hebben. (test op http://www.speedtest.net en meet een aantal keren op verschillende servers). In de loop van dit jaar zal je alles-in-1-extra sneller gaan worden dan Z3i trouwens.

    De speed-zaken is eigenlijk "off-topic" in deze discussie, dus mocht je problemen met je speed hebben, en wil je hier verder over discussieren/vragen open dan aub even een nieuw topic in het internet deel van dit forum of sluit aan bij een bestaand topic daar.
     
  4. kaartjes Ouwehand

    Nog steeds niets ontvangen. Geen decoder en geen kaartjes. Inmiddels wel contact gehad (na door een Ziggomedewerker door verwezen te zijn) met Mrticket maar die stuurde me weer terug naar Ziggo. Is er misschien een Ziggo medewerker die eens kan nazien hoe de stand van zaken is op dit moment? Er schijnen inmiddels al meerdere mensen die kaartjes nooit ontvangen te hebben. Zo kan ik ook een aktie organiseren!:confused:
     
  5. Ik denk na al dat gebeld en gedoe kan je beter die 4 kaartjes kopen :?
     
  6. Kaartjes Ouwehand

    Misschien zou ik de kaartjes beter kunnen kopen maar het gaat er mij om dat Ziggo afspraken na moet komen. Inmiddels al diverse malen met Ziggo en MrTicket contact gehad maar Ziggo blijft in gebreke. Van MrTicket krijg ik alle medewerking maar zij zijn gebonden aan het krijgen van codes van Ziggo alvorens tickets te kunnen verstrekken. We wachten nu maar weer af of Ziggo wil reageren op de mail van MrTicket daar die het ook zeer vervelend beginnen te vinden zeker ook omdat hun naam ook in diskrediet gebracht word zonder dat ze daar iets aan kunnen doen.
     
  7. Uiteraard heb ik me goed ingelezen en ik weet dat mijn snelheid normaal gesproken op 20Mbit zou moeten zitten met een alles-in-1-extra, dit is nu ook het geval. Ik download nu met deze snelheid, er is niets mis met de verbinding o.i.d.
    Waar het mij omgaat is dat mij een snelheid van 30 Mbit (Z3i) is beloofd, alvorens ik het nieuwe abonnement afsloot heb ik dit ergens op de ziggo-site zien staan, ik weet helaas alleen niet meer waar. Ook vertelde de telefoniste mij dat ik Z3i zou krijgen, 30 Mbit dus. Op deze basis heb ik het abonnement afgesloten en nu blijkt dat ik 20 heb gekregen.

    Mijn vraag hier is dan ook, zijn er meer mensen die bij de "dierentuin-actie" op de Ziggo-site Z3i in het pakket hebben zien staan bij alles-in-1-extra?

    Trouwens, die kaartjes voor de dierentuin heb ik ook nog steeds niet.

    Gr. Danny.
     
  8. Ik heb een antwoord gegeven op de daarvoor correcte plaats, zoals Cees ook al aan je gevraagd heeft. Aangezien de snelheidskwestie hier off-topic is.

    Hier kan je verder...
     
  9. Kaartjes Ouwehand

    Inmiddels is het 11 maart en heb ik nog steeds niets vernomen van Ziggo ondanks dat er inmiddels op een hoger nivo klachten over zijn ontvangen. Ik ga zo langzamerhand steeds serieuzer denken aan een stornering op het eind van de maand van mijn abbonnementsgeld. Het gaat toch om ruim 70 euro wat ik kwijt zou zijn voor 4 kaartjes. Laat mij dan maar lekker aanhoudend zijn maar uiteindelijk krijg ik waar ik recht op heb.:pompom:
     
  10. Dan weet je in ieder geval dat je recht hebt op een rekening van het incassobureau, want ze leveren wel waar je voor betaalt. Die kaartjes zijn bijzaak. Rekening voor het te innen abonnementsgeld plus ongeveer €50 incassokosten. Lekker slim ja... Haha
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina