1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis kaarten Ouwehands Dierenpark

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Heisa, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omstreeks 10 december ontving ik een brief van Ziggo met een aanbieding om over te stappen op het alles in 1 pakket. Als extraatje werden er 4 kaartjes voor Ouwehands Dierenpark aangeboden als je voor 10 januari over zou stappen. Ook een gratis decoder met smartcard en gratis installatie door een monteur. Op 13 januari heb ik Ziggo gebeld om te vragen hoe het zat met de bestelling daar ik nog steeds niets had gehoord. Mijn bestelling bleek dus niet te vinden maar de medewerker zou hem opnieuw invoeren en alle voordeeltjes bleven staan. Inmiddels is alles geinstalleerd en ik moet zeggen alles werkt prima. Echter, ik heb nog steeds geen decoder ontvangen en ook geen kaartjes voor Ouwehand. Ik heb nu al een aantal keren contact met Ziggo hier over gehad maar word van het kastje (Ziggo) naar de muur (mrticket) gestuurd. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of ben ik uniek?
     
  2. Beste allemaal,

    wij zijn al vanaf begin januari aan het vechten om hetgeen waar wij recht op hebben, ook daadwerkelijk te krijgen. Wij hebben n.a.v. de aanbiedingsbrief voor het Alles-In-1 pakket incl. 4 gratis dierenpark-kaartjes, de sprong gewaagd en het aangevraagd. Dit was op 7 januari. Uiteindelijk, na héél véél telefoontjes en wanhopige telefoontjes, is afgelopen zaterdag de telefoonlijn, digitale kast en draadloze router geinstalleerd. Maar nog steeds de dierenpark kaartjes niet ontvangen. Elke keer als wij Ziggo bellen, zeggen de medewerkers iets anders. Dan worden we weer doorverwezen naar MrTicket, maar daar zeggen ze dat we het met Ziggo zelf op moeten lossen. En zo blijven we maar aan de gang. Wij willen gewoon z.s.m. die kaartjes, iemand enig idee hoe wij ze ook daadwerkelijk kunnen krijgen? Intussen is mijn vrouw hoogzwanger en willen wij vóórdat de kleine komt, nog met 2 vrienden naar het dierenpark.

    HELP!:evil:

    Is er íemand die weet waar we terecht kunnen of is er iemand die ons verder kan helpen????
     
  3. Misschien dat deze persoon inmiddels wat meer weet ;)

    [edit] Topics reeds samengevoegd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2009
  4. op dat bericht is helemaal niet gereageerd, dus was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat diegene ook nog niets weet.... kom niet zo vaak op forums, sorry:oops:
     
  5. Maakt niet uit verder. Gedeelde smart is halve smart, vandaar die verwijzing ;)

    Sterkte...
     
  6. Dat is helemaal waar. Bedankt iig:)
     
  7. je bent niet uniek helaas. Hier ook van het kastje naar de muur gestuurd, en elke Ziggo-medewerker geeft een ander verhaal op. Om gestoord van te worden!!!

    Weet jij inmiddels meer?
     
  8. Ik heb ook nooit de kaarten ontvangen. Ik wil vooropstellen dat ik hier via het forum uitstekend ben geholpen door iemand met kennis van zaken om een probleem op te lossen. Maar ik vind dit toch weer amateurisme van de bovenste plank. Dat kun je toch niet maken om een actie te starten en vervolgens nooit meer iets van je te laten horen! Erg respectloos!
     
  9. Ook ik ben ingegaan op de actie, de kaartjes voor de dierentuin heb ik ook nog niet gehad. Wel het hele installatiepakket binnen, het was er wel een paar weken op wachten.

    Ik heb een andere vraag omtrent deze actie. Voordat ik mijn contract vernieuwde naar alles-in-1 zag ik op de site van Ziggo dat ik internet Z3i zou krijgen. Helaas weet ik niet meer precies waar dat beschreven stond maar dat het er stond weet ik zeker. Dit was ook mijn voornaamste rede om over te stappen, nog sneller internet dan mijn Z3 welke ik had.
    Nu is mijn alles-in-1 geactiveerd en blijk ik nog met de snelheid van Z3 te zitten. De helpdesk zegt dat dat klopt omdat Z3 behoort bij Alles-in-1 Extra. Als ik nu op internet klopt dat inderdaad maar dit was niet de basis waarop ik mijn abonnement heb veranderd.
    Tijdens het telefonisch afsluiten van het nieuwe pakket heb ik daar duidelijk naar gevraagd en de medewerkster heeft duidelijk tegen mij gezegd dat ik inderdaad Z3i zou krijgen, gelukkig heb ik dit telefoongesprek opgenomen maar draait de helpdesk hier omheen.

    Zijn er hier meer mensen die in de veronderstelling waren Z3i te krijgen en nu nog steeds met Z3 zitten?

    Groeten,
    Danny.
     
  10. Idem dito hier. Begin december 2008 het Alles-in-1-Extra pakket aangevraagd, hetgeen begin januari 2009 werd afgehandeld. Het aanbod van de dierentuinkaartjes kwam weliswaar enkele dagen na de aanvraag, maar dat neemt niet weg dat het aanbod ook in deze geldig is. Echter hiervan niets meer gehoord. Ook niet meer naar geinformeerd, omdat ik niet bepaald wakker lig van die kaartjes :!:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina