1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard stuk

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Trina, 17 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kun je gelijk het verschil in beeldkwaliteit waarnemen... :frons:
     
  2. Das waar.

    We hebben, tot nu toe, dus puur mazzel gehad met die 2 kaarten.:oyeah::oyeah::oyeah:
     
  3. Op mijn Ziggo lees je onder "mijn producten" hoeveel en welke smartcards zijn opgevoerd. Zonde als de tweede niet zou zijn opgevoerd, kost tenslotte niets extra.
    Een wat de telefoonkosten betreft: natuurlijk een kleine rekenfout: moet zijn minder dan 0,40 cent voor 20 minuten.....(lokaal tarief)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2009
  4. Heb even gekeken en er staat 1 smartcard bij mijn producten.
    Die telefoonkosten, weet je dat wel zeker?
    Volgens mij is het 10 cent per minuut.
     
  5. Servicenummer is lokaal tarief, zie:
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

    Je kunt gewoon ook een 2e card registeren. Als je hier het Z1 basispakket op laat zetten betaal je niks extra.

    Voor de overige pakketten betaal je nu nog per card extra dit gaat in de loop van dit jaar anders worden dan betaal je maar 1x voor een thema, totaal of ander aanvullende pakket.
     
  6. Oeps, je hebt gelijk wat die telefoonkosten betreft. ik neem mijn woorden terug.:oops:

    Die Z1 zal ik nog eens nalezen of/en nog een keer bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina