• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smartcard stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Trina

Gisteren nog gewoon TV gekeken en vandaag krijgen we alleen Ned.1.
Bij de rest van de zenders krijgen we de mededeling: preview verlopen.:roll:
Iemand die dit ook heeft gehad? En wat zou er aan de hand zijn?
 
Heb je jou smart card geregisteerd (Dwz, de antwoordkaart opgestuurd??)

Gewoon even bellen, de helpdesk kan jou kaart zo heractiveren!
 
Er zijn momenteel veel klanten met het zelfde probleem.
Smartcard laten registreren!

Gisteren nog gewoon TV gekeken en vandaag krijgen we alleen Ned.1.
Bij de rest van de zenders krijgen we de mededeling: preview verlopen.:roll:
Iemand die dit ook heeft gehad? En wat zou er aan de hand zijn?
 
Dank voor jullie antwoorden.
ik zal ze vandaag even bellen.
 
Gisteren nog gewoon TV gekeken en vandaag krijgen we alleen Ned.1.
Bij de rest van de zenders krijgen we de mededeling: preview verlopen.:roll:
Iemand die dit ook heeft gehad? En wat zou er aan de hand zijn?
Ik had hier gisteren ook even last van. 15 minuten later kon ik weer gewoon kijken.
 
Had ik ook, heb ik een topic van gecreerd bij storingen in Casema gebied.
Bleek een gevalletje van slechte registratie smartcard, beveiliging van de kanalen er af eind 2008 en er op twee weken geleden (en dus geen beeld meer) :grin:

groet,

Robert
 
Ik heb gebeld en de kaart is geactiveerd.
Nu nog even afwachten tot de kanalen gevonden zijn.
Heb trouwens wel 20 minuten aan de telefoon gehangen.:evil:
Heeft Ziggo weer 2 euro extra verdient. Mooi meegenomen die niet geactiveerde kaarten.:idea:
 
Hij doet het weer:pompom:
Nu heb ik nog een andere vraag:

Vorig jaar zijn we overgestapt naar een 3 in 1 pakket.
Wij waren toen al in het bezit van een digitaal kastje + smartkaart.
bij het 3 in 1 pakket kregen wij opnieuw een kastje en een smartcard.
Tot gisteravond gebruikte wij beide kastjes en beide smartcards op 2 verschillende TV's.
Nu is die laatste (nieuwe) smartcard vanmiddag geactiveerd, maar nu doet de oude het ineens niet.

Kan ik die oude ook nog weer laten activeren?
Of mag je maar 1 smartcard in je bezit hebben en gebruiken?
 
Kan ik die oude ook nog weer laten activeren?
Of mag je maar 1 smartcard in je bezit hebben en gebruiken?
Als die 'oude' kaart gewoon geregistreerd was, kun je gewoon bellen, echter betaal je tot 'halverwege' dit jaar wel dubbel voor extra pakketten. Stel je hebt op je 'nieuwe' kaart het Digitaal Totaal Pakket en je wil dat ook op je 'oude' kaart, dan betaal je officieel 2x €9,95. 'Halverwege' (en ik zet het tussen aanhalingstekens omdat Ziggo het eigenlijk al vanaf maart 2009 zou doen, maar dit heeft uitgesteld) dit jaar gaat Ziggo meerdere kaarten per huishouden leveren met als 'leuk' voordeel dat je niet meer voor extra abonnementen (bovenop standaard Z1 pakket) op extra kaarten in huis hoeft te betalen. Je betaalt dan gewoon 1 keer de extra kosten welke betaald moeten worden voor de betreffende abonnementen en die krijg je dan automatisch en gratis op de extra kaarten in huis.
 
Das een duidelijk en uitgebreid antwoord. Thanx.
Waarschijnlijk is met de nieuwe activatie van vandaag de oude gedeactiveerd.
Jammer, want we konden steeds met de 2 kaarten TV kijken.
Dan wachten we wel tot Ziggo meerdere kaarten gaat uitgeven.
Heb niet zoveel zin om er nog een bedrag bij te betalen.

Zetten we de digitenne van de caravan wel even aan de 2de TV.:frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan