1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aan de leden van het Ziggo "Error-team"!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Lampje1, 17 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste "Error-team" lid,

    Graag uw hulp met het volgende.
    Sinds 6 Oktober 2008 zit ik met een vervelende telefoonstoring die maar niet naar behoren opgelost kan worden.
    Met de overgang van @home naar Ziggo is mijn oorspronkelijke telefoonnummer aan het abonnement van een andere ziggo/@home klant verwezen.

    Aan mijn abonnement hing vanaf die tijd geen telefoon nummer meer
    Dit heb ik destijds allemaal aan ziggo doorgegeven, het feit dat er aan mijn telefonie abonnement geen telefoonnummer meer hing zou geen probleem zijn was het verhaal dat ik van Ziggo kreeg.
    Dit feit had tevens tot gevolg dat ik sinds die tijd niet meer kon telefoneren via de kabel/Ziggo.

    Ziggo heeft in November 2008 een ander telefoon nummer aan mijn abonnement gehangen uit een totaal andere regio vanwaar ik woonachtig ben (Venlo ipv Almelo)
    Ik kon door deze wijziging nog steeds niet bellen maar ziggo kon plots wel weer factureren iets wat zij ook niet meer deden/konden sinds het begin van de storing.
    Ook dit alles heb ik bij Ziggo gemeld, zij zouden dit doorgeven aan het inmiddels opgerichte "Error-team".
    De in rekenig gebrachte abonnements kosten die gefactureerd waren zijn door Ziggo teruggestort en tot op heden is er voor telefonie nog steeds niets gefactureerd. (het enige positieve in mijn verhaal)

    7 December 2008 ging mijn telefoon weer werken, maar wel met het incorrect aan mijn abonnement gehangen telefoonnummer.
    Dit heb ik weer doorgegeven aan Ziggo zowel telefonisch als per mail.
    Ook heb ik gelijk aangegeven dat ik mijn oorspronkelijke nummer terug wil hebben.

    Dit laatste schijnt maar niet te lukken.
    Ik probeer regelmatig contact te krijgen met Ziggo (3 รก 4 keer per week) maar telkens krijg ik te horen dat de klacht nog steeds bij het "Error-team" ligt en dat de helpdesk hierdoor niets voormij kan betekenen.

    In contact komen met het "Error-team" om mijn verhaal uit te leggen of om een status te vragen lukt me helaas tot op heden niet.

    Al die tijd heeft Ziggo-helpdesk niets van zich laten horen over de status van mijn klacht, alle info en nieuwe ontwikkelingen omtrent mijn klacht heb ik zelf moeten verzamelen. SCHANDALIG!

    Ik vertrouw erop dat ik met uw hulp mijn klacht kan oplossen.

    Via dit Forum ( http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13994) heb ik tevens een klachten formulier ingevuld.
    Voor nadere gegevens verwijs ik naar dit formulier.


    Met vriendelijke groet,

    Lampje1
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina