1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Product wijziging

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dj-scratch, 17 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja alles werkt telefonie en internet

    najah we wachten netjes af
     
  2. Ik vraag me af.
    Ik heb al een motorola modem liggen met telefonie van ziggo.
    Nu alles in 1 extra gekozen om de kosten iets te besparen ;)

    De klantenservice had het over twee weken, maar voorheen had ik mijn snelheid wel is verhoogd en dat was binnen twee a drie dagen geregeld.

    Volgens mij is het toch alleen een administratieve handeling en geen nieuwe installatie. Dus hoeft het toch niet zo lang te duren?

    Iemand zelfde ervaring hiermee?
     
  3. Ik had al telefonie, interent en DTV. Sinds half november het alles in 1 pakket besteld en is ook geregeld. Alleen Mijn Ziggo laat nog de oude abonnementen zien. Op de factuur staan ook de losse abonnementen alleen worden sinds half november geen kosten voor internetten in rekening gebracht! De HD melde voor 1,5 maand geleden dat het op korte termijn wel geregeld zou zijn, maar ik betaal nog steeds te weinig..... Spaarpotje bijhouden dus...:?
     
  4. Ik zit hier met hetzelfde "probleem", ook vanaf november ongeveer gemeld om alles alles over te zetten in een alles-in-1 pakket samen met Eredivisie-live, echter wordt er nu ook alleen maar de telefonie en tv in rekening gebracht, terwijl ik wel alles heb. Al meerdere malen een mail gestuurd naar de klantenservice, echter tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina