1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

automatische incasso

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door CvB, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In februari 2008 abonnement bij @Home opgezegd.
    Op 11 februari bevestiging van opzegging ontvangen (BOTN5483958). Abonnement vervalt per 01-03-2008.
    Inmiddels het hele jaar 2008 abonnementsgeld betaald via automatische incasso *).
    Gebeld met de helpdesk. "Komt in orde" zegt ene ***).
    Brieven gestuurd op 13 juni - 30 september - 10 december 2008 en 3 januari 2009. Niet eens een ontvangsbevestiging. Gaat alleen al voor 2008 over € 197,20.
    Zou een deurwaarder of incassobureau helpen of moeten we naar het kantongerecht?
    *) Ik weet dat je een automatische incasso kunt terugboeken. Ik behartig echter de belangen van een gezin uit Tibet, die nog onvoldoende Nederlands lezen/schrijven, laat staan de site van de ABNAMRO via Internet kunnen bedienen.

    modedit : Lees de forum regels eens. Geen namen van medewerkers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2009
  2. Eerste tip; verwijderen de naam van medewerkers :wink:
     
  3. Ok, sorry.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina