1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wacht al sinds 30 november op alles-in-1 pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dandy, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Sinds 30 november wacht ik al op mijn alles-in-1 pakket. Ik denk dat ik al ongeveer 15 keer gebeld heb en elke keer krijg ik weer een helpdesk medewerker aan de lijn die mij niet kan helpen en eigenlijk alleen maar kan zeggen dat ik nog geduld moet hebben.

    Het is allemaal begonnen met het opzeggen van het internet abonnement eind vorig jaar. De opzegging kan volgens de helpdesk medewerkers NIET uit het systeem gehaald worden. Dit moet door de IT afdeling uitgevoerd worden. Dit kan toch nooit 2 maanden duren om zoiets uit het systeem te halen?

    Alle kosten die ik heb gemaakt door eindeloos te bellen naar de helpdesk zal ik verhalen op Ziggo.
    Heeft iemand misschien ervaring hiermee? Kan ik op één of andere manier de IT afdeling direct bereiken? Of misschien de team manager?
    Ik ben het wachten nu echt zo zat. Was er maar concurrentie.
     
  2. Er is toch gewoon concurrentie. Er zijn voldoende alternatieven, waar je na een paar maanden ook gewoon weer van af kunt.
    Je hebt zelf een fout gemaakt door iets op te zeggen. (neem ik aan - je bent niet erg duidelijk)
    En om dan je telefoonkosten op Ziggo te gaan verhalen. Ik wens je veel succes.

    :mrgreen:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2009
  3. Ik heb u een PB gestuurd
     
  4. Op gebied van kabel is er geen concurrentie, toch?
    En ik mag toch een abonnement opzeggen? Ik zie niet echt wat daar fout aan is.


    Bedankt. Ik heb zojuist gereageerd.
     
  5.  
  6. Dat klopt, er kan maar één ticket per klant tegelijk open. Maar bijna 3 maanden doen over een ticket sluiten, dat is toch niet normaal?
     
  7. 'tis geregeld :shock: Ik heb gewoon internet!

    Vanmiddag werd ik gebeld door iemand van Ziggo met de melding dat ze bezig zijn mijn probleem op te lossen. Een uur geleden gebeld door een ander persoon van Ziggo met de melding dat het nu in orde zou moeten zijn. Toen ik thuis kwam 't modem gereset en voila... het werkt! Het kan dus wel!

    Kingpin, bedankt! PM even je adres, stuur ik een bos bloemen!
     
  8. Niet nodig, is graag gedaan

     
  9. dat siert je.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina