1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 Foutcode op analoge kanalen

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door RonaldK, 16 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dames en Heren,

    Ik heb een vraag over de kanalen die ziggo aanbiedt.
    Inmiddels heb ik 3 maanden kunnen genieten van alle Film kanalen etc. etc.
    nu is deze preview periode verlopen, prima.. maar nu kan ik ook bepaalde kanalen welke analoog wel beschikbaar zijn bekijken.
    bijvoorbeeld, eurosport/mtv/discovery channel. (E19 error)

    Ik heb al de decoder gereset, opnieuw kanalen gezocht en dit forum afgezocht maar niets mocht baten, is dit normaal?

    hoor graag.

    grt,
    Ronald
     
  2. Heb je bij aanschaf van de smartcard de antwoordkaart verstuurd?
     
  3. Ronald,
    heb jij de kaart wel laten registreren ?
    Bel anders de helpdesk en laat alsnog je kaart registreren.
     
  4. Ik heb wel netjes het bijbehorende formulier ingevuld en toegestuurd, ik ga nu even bellen
     
  5. Bellen lijkt mij op dit moment het beste ja.
     
  6. even gebeld, en inderdaad volgende medewerker van ziggo geen smarcard geregistreerd hij heeft dit nu telefonisch voor mij gedaan en binnen enkele uren zou het moeten werken. laten we het hopen.
     
  7. Je kan de kaart ook via de website registreren ;)

    Hoef je niet te bellen, en het is (bij mij in elk geval) snel geregeld.
     
  8. Ziggo heeft in de tijd dat het heel erg druk was alle "poorten" open gezet,
    dat houd in dat iedereen het standaard basis pakket zonder te registeren kon kijken (dit om minder calls te hebben op de helpdesk) nu het weer beter gaat
    en er ook overigens veranderingen op het digitale platform zijn krijgen veel mensen E19, Dit komt inderdaad omdat de kaarten niet staan geregistreerd.

    Ook zijn er veranderingen geweest met bepaalde zenders, om die zenders toch weer te kunnen krijgen moet er een nieuw signaal vanuit Ziggo worden gestuurd. Vandaar al deze E19 meldingen.

    Kaart kan eventueel op de website geregistreerd worden, dat kan HIER ook kan er gebeld worden.

    Het was in die tijd ook mogelijk om bijvoorbeeld Athome kaarten in Casema gebied te gebruiken. Dat kan sinds een paar dagen ook niet meer.

    Dit probleem ging over een aantal zenders, dat had te maken met veranderingen aan het platform, maar ik denk ik zet even de rest van het E19 probleem erbij :P

    Gr,

    Raymond
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina