1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle opnames NoName en alle geplande opnames weg !

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door groennom, 15 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is weer zo ver, een of andere :censored::censored::censored::censored::censored: onverlaat bij Ziggo heeft weer eens iets verandert. Alle opnames die ik in mijn :censored: apparaat heb staan heten nu weer "no-name" en alle opnames die ik erin had staan heten ook "no name", en wat erger is alle geplande opnames worden ook niet meer uitgevoerd. :censored::censored::censored::censored: Ik ben enorm, enorm maar dat ook enorm teleurgesteld. Wat een :censored: bedrijf!!! Ziggo, wat hebben jullie nu weer gedaan en wanneer wordt er eens gestopt met dat amateuristische gekl##t :giveup::giveup::giveup:????????????????
     
  2. wat zou ziggo gedaan hebben dan? volgens mij ligt de fout ergens anders.....
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC; 240x320)
     
  3. no name

    Dat no name verhaal ligt volgens mij nog steeds aan een bug in de huidige firmware.

    Dat is in een andere post 2 maanden geleden al aangekaard.

    Zover ik weet (ik heb nog geen nieuwe firmware gezien) is het probleem dan ook nog niet opgelost.
     
  4. Ik weet het niet meer. Een dag nadat alles op no-name stond waren de namen er plotseling weer. Nu kom ik terug van een weekje vakantie en alle opnames die tijdens mijn vakantie zijn gemaakt staan op zender 000 en op naam no-name...... Komt dit iemand bekend voor??
     
  5. Ja, dat komt bekend voor. De Cisco heeft 2 basistaken: HD decoderen en content opnemen. Helaas gaat alleen dat eerste goed. Opnemen is een ramp.

    Het minste fouten heb ik tot nu toe met alles iedere week opnieuw programmeren via de EPG. Op deze manier gaat er gemiddeld "slechts" 1 opname per week fout.

    Het verschijnsel van de zender op 000 en de geprogrammeerde naam weg heb ik bij tijd-opnames ook meerdere keren gehad. Dat was 1 van de redenen om het toch maar weer eens met EPG te proberen. Helaas gaat dat volkomen verkeerd als je die instelt op "iedere week"...

    Alles bij elkaar een veel te duur (ja, ik heb gewoon de volle mep moeten betalen...) apparaat dat nooit in deze staat op de markt had mogen komen. Details naderhand verbeteren OK, maar als zelfs basisfuncties niet goed zijn....
     
  6. Het 0000 bij een opname heb ik onlangs ook ervaren. Tevens dat geplande opnames niet meer correct leek te zijn (er waren terugkerende opnames gepland, maar deze waren niet zichtbaar in planning).

    Stroom van het apparaat halen heeft bij mij het probleem uiteindelijk opgelost.
     
  7. Na twee brieven aan Ziggo over de problemen met de Cisco, waarbij de nadruk lag op de problemen met opnemen heb ik nu eindelijk antwoord:

    De problemen liggen aan het feit dat mijn smartcard nog niet geactiveerd is. Vreemd, daar ik zowel de kaart heb ingestuurd als online heb geregistreerd. Maar goed, nu maar even telefonisch via de klantenservice alsnog geactiveerd en maar afwachten.

    Ik moet zeggen dat ik er niets van geloof, maar je moet ze toch een kans geven. Wie weet werkt de Cisco straks wel naar behoren :schater::schater::schater:
     
  8. Dit zijn allemaal gebruikersfouten, want ik heb nergens last van.

    Denk niet dat als ziggo update's erop zetten dat dan alles verdwijnt.

    Kan wel zo zijn dat als je de fabrieksinstelling terug zet dat hij alles kwijt is, maar dan nog niet al het opgenomen.

    Dan zal je bij de instellingen "automatisch verwijderen" uit moeten zetten.
     
  9. Aha, dus als jij er geen last van hebt dan zijn het gebruikersfouten :schater:. Ik zal er verder maa niet op reageren. In ieder geval bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage.
     
  10. Gebruikersfouten door jou ja niet door mij.

    Soms is het handig ook een gebruikshandleiding te raadplegen, daar staat het netjes in allemaal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina