1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vraagje over abonneren Sport1/Film1

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door martwout, 15 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Lekker, kan je weer van de bank af. De EPG moet gewoon doen waarvoor het is en niet zoals nu.
     
  2. Is Film1 en Sport1 trouwens ook per maand op te zeggen of zit je daar meteen een jaar aan vast? Vroeger toen het nog Canal+ was zat je er minimaal een jaar aan vast. Ik heb gezocht (ik geef toe: snel) maar kon het niet vinden.
     
  3. Je start met een jaarabonnement daarna is het per maand opzegbaar.
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dit is niet dus meer zo.
    De minimale contractduur bij alle Ziggo abonnementen is nu een maand, uitgezonderd speciale (bundel)acties.

    Ziggo Klantenservice: Opzeggen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
  5. Net even gebeld, je hebt inderdaad geen minimale contractduur meer en je kan gewoon per maand opzeggen.

    Wat ik wel heel vreemd vond is dat mijn aanvraag niet uitgevoerd kon worden omdat mijn opzegging van Eredivisie Live per 31 maart (die ik anderhalve week heb doorgegeven) nog niet verwerkt was. Persoonlijk vind ik dat wel een hele "summiere gang" van zaken.

    Ergo: over 2 weken nog maar eens bellen en kijken of het dan wel verwerkt kan worden.
     
  6. Wat je moet doen is de helpdesk bellen, optie 2,2.
     
  7. sport1

    hoe zit het eigenlijk met de rechten voor volgend jaar van het spaans voetbal? heeft sport1 een meerder jaren contract of.....? hoop dat sport1 spaans voetbal blijft uitzenden. wil het nederlandse voetbal niet afkraken hoor maar ben nu eenmaal een liefhebber van het spaans voetbal, daarom vraag ik dit.:applause::applause:
     
  8. 1) Als je morgen belt, heb je volgens mij binnen 7 dagen al een beeld, zeker als je al lid bent van Ziggo. (Vooral televisie)

    2) Ja jij krijgt een gids

    3) Ja dat is volgens mij inderdaad. Als je beiden neemt dan is het combi prijs.

    4) Ja inderdaad dat gaat per maand
     
  9. Binnen een uur hadden we al beeld.
     
  10. Storingen? Internet?

    Ik heb nogmaals gebeld gisteravond en men beloofde dat het binnen 48 uur geactiveerd zou worden. In tegenstelling tot andere berichten is het niet al na een uur geactiveerd. Ik zit dus nog ongeduldig te wachten of het inderdaad binnen die 48 uur gaat lukken.

    Ik heb een angstig voorgevoel.... Niet gefundeerd en ook niet uit ervaring sprekend maar toch... ik heb het wel :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina