1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vraagje over abonneren Sport1/Film1

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door martwout, 15 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een vraagje over Sport1/Film1. Ik overweeg om Sport1 te nemen (ivm het buitenlandse voetbal, NBA; ik wacht eerst even de periode van 20 feb af om te zien of het me dan nog aanspreekt qua aanbod) en heb daarover enkele vragen:

    1) Hoe lang het duurt het o.b.v. de stand van zaken bij Ziggo eer je beeld hebt als je via mijn ziggo het bestelt?
    2) Krijg je als je alleen Sport1 neemt, ook de gids?
    3) Als je nu alleen voor Sport1 kiest en later alsnog Film1 wilt, heb je dan nog steeds recht op de combi-prijs?
    4) En mocht je nu later alsnog besluiten, om het op te zeggen, kan dat bij Ziggo per maand? En gaat dat goed?

    Je zou de antwoorden via de bekende sites kunnen vinden, maar aangezien de werkelijkheid van Ziggo nog weleens afwijkt t.o.v. de vragen op de site, doe ik het via het forum. Dan weet je de realiteit en kan ik mijn besluit goed nemen. In ieder geval alvast bedankt voor de antwoorden.
     
  2. Vraag 1: binnen 36 uur werkte het hier. Film1 alleen dan, we hebben geen Sport1, maar gaat hetzelfde.

    Vraag 2: ik denk dat je dan het Sport1-blad krijgt ipv Film1-gids, maar daar heb ik geen ervaring mee (Sport1).

    Vraag 3: ja, geldt dan gewoon als combi.

    Vraag 4: geen ervaring mee.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  3. nee je krijgt gewoon een een sport1/film1 gids hoor.
     
  4. Volgens mij bestaat er geen apart blad voor Film1 en Sport1.
     
  5. Re:

    Wat is trouwens de beste manier om te abonneren? Via mijn ziggo of telefonisch?
     
  6. Mijn ervaring is: via Mijn Ziggo. Heb je gelijk alles "zwart-op-wit".
     
  7. Re:

    Bedankt voor de tip. Ik heb zaterdagavond rond 19.00 uur de aanvraag ingediend en een paar uur later was Film 1 volledig open (dan heb ik het over Film 1.2 etc). En gisteren stonden de produkten al in Mijn Ziggo. Even afkloppen. Als de factuur straks ook nog klopt,heb ik wederom geen problemen met Ziggo.

    Maar in ieder geval heb ik gisteren al wat aardige films gezien. :)
     
  8. En je hebt alle aanvraaginfo zwat-op-wit.:oyeah:
    Mooi te horen dat mijn advies je zoveel heeft opgeleverd.:applause:
     
  9. Re:

    Klopt, de bevestiging heb ik meteen via print screen geprint. Maar het verbaasde me dat de kanalen zo snel open waren. Ik had het meer dinsdag c.q. woensdag verwacht.
     
  10. Misschien hebben ze onze mails ook gelezen.:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina