1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

assurance

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jasp, 15 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wat houd de afdeling assurance in bij ziggo?
    vrijdag een monteur langs geweest modem omgewisselt (3 de modem)
    maar zelfde probleem als vorige modem(motorola) geen kiestoon
    maar nu knippert de tellefoon led .
    de monteur kan wel hulp krijgen voor de meeste instellingen maar
    die waren daar allemaal goed,maar de instelling waar het in mijn geval
    om gaat kan die afdeling niet.
    de monteur kan ook die afdeling niet direct bereiken en de hulp voor de
    monteur kan ook die afdeling bereken.
    ze moeten een werkopdracht maken voor die afdeling kom je weer onderaan .(volgens mij stond ik daar al een keer)
    die afdeling zou toch aanspreekbaar moeten zijn voor de monteur!!!
    dan heb je weer kortere lijnen en gelijk feedback.
     
  2. als de telefoonled knippert is dat een teken dat het modem niet is geactiveerd kan je wel op internet of lukt dat ook niet?

    gr. adri
     
  3. ik moest intussen na een reset het modem weer . activeren
    nu branden de tel. leds en bij opnemen knippert hij,
    maar nog geen kiestoon het zelfde euvel als bij de vorige modems.
    intussen helpdesk gebelt en er staat nog een opdracht open.
    internet heeft het gelukkig altijd gedaan.
     
  4. Assurance is de benaming uit het Multikabeltijdperk van een zeg maar 2e lijn...
    Als de monteur hun niet direct heeft gebeld, heeft hij daar een reden voor gehad.
    Als iets direct is te regelen zullen de monteurs dat echt niet laten!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina