1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beeld stopt steeds op alle Discovery zenders

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door mrroland, 15 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Sinds gisteravond hebben wij op alle discovery zenders last van een bevriezend beeld.
    Soms is dit een aantal keer per minuut en dan weer een paar minuten niet.

    Even de stekker er uit heeft niet geholpen.
    Ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem.

    Gebied: Veenendaal / Casema.
    Ontvanger: Humax IR-FOX
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dat is inderdaad een probleem wat regelmatig voorkomt bij de Humax-IR-Fox.
    Deze blijkt nogal gevoelig te reageren op aanpassingen die Ziggo regelmatig toepast op de aangevoerde signalen.

    Waarschijnlijk heb je hetzelfde probleem zoals hier is te lezen?

    Humax IR-FOX C: Weer haperingen zenders TS 2 & 12
     
  3. Lijkt er inderdaad op ja... best irritant.
    Als ik het goed begrijp moet ik maar wachten tot het overgaat?
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ziggo medewerker TVDigitaal leest vast wel mee, misschien dat hij het kan oplossen of meer informatie hierover kan/wil geven?
     
  5. Ik heb het nu ook op de Sony W4000
     
  6. Probleem lijkt nu opgelost te zijn. :applause:
     
  7. En het is weer terug, maar nu 2 x zo erg! :evil:

    Om de 10-20 sec 1-2 sec stilstaand beeld en geluid hapert....

    durf de klantenservice niet eens te bellen:
    de vorige keer dat ik een vraag had werd de telefoon er meerdere keren gewoon op gegooit, nooit een medewerker aan de lijn gehad.
    Ook via mail formulier geprobeert: na een paar weken "opgelost", niet dus gewoon een blanco mailtje terug gekregen!
     
  8. geen discovery

    wauw jullie hebben nog 10sec beeld ik heb heel soms stilstaand beeld maar meestal geen signaal E49 dit was eigenlijk van begin na aansluiten.
    alleen alle discovery programma`s en ook national geografic kanalen. sterkte 26% postcode 8261

    Wat te doen??
     
  9. Als je signaal bij het punt van binnenkomst in je huis al (te) zwak is, heb je een punt. Anders moet je de oorzaak zoeken bij bekabeling of apparatuur.
     
  10. heb al met kabels rechtstreeks vanaf meterkast naar digi ontvanger gedaan maar zelfs toen niet wel de stekkers vervangen hielp iets maar niet voldoende dus ja nu maar zeuren bij ziggo denk ik..........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina