1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Als klantenpanellid borg betaald voor CISCO decoder maar nog steeds NIET ontvangen!!

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door ssimons, 13 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb als klantenpanellid kreeg ik in december 2008 net als velen het aanbod voor de CISCO ontvanger te lenen/kopen. Ik heb direct borg betaald maar heb tot opheden geen ontvanger ontvangen. Ik heb diverse malen contact gehad met Ruigrok (Martijn) en die leggen de schuld bij het verzendhuis. Wacht een baggerzooitje zeg!! Ik zou door Ziggo teruggebeld worden ook dat gebeurt niet.

    Dacht dat het de goede kant opging met Ziggo, NIET dus. Nog even en dan mag Ziggo/Ruigrok die decoder lekker houden want dan is de proef ook voorbij.

    Het is en blijft een zooitje bij Ziggo!!!!

    Zijn er meer mensen met dit probleem??
     
  2. Ziggo geeft liever geld uit aan nieuwe klanten binnenhalen dan aan verbeteren van de service.

    Ik snap ook niet waarom een testtraject wordt opgetuigd en vervolgens Ziggo niets met klachten en vragen doet als het iets moeilijker wordt dan een standaard antwoord.
     
  3. Bron?
     
  4. Blijkbaar heeft het boos worden en het openen van dit topic zin gehad. Zojuist door TNT de doos met Cisco afgeleverd.
     
  5. Allereerst super dat je je decoder (eindelijk) hebt ontvangen.

    Mijn bron? Ik ben al 2 weken aan het proberen te regelen dat Ziggo mijn ITV test abonnement op mijn huidige smartcard zet waarop ik Digitaal totaal ontvang (en elke maand 10 euro voor betaal). Na 2 maal een antwoord terug gekregen te hebben dat ik in "mijn ziggo" kan zien op welke kaart welk abonnement zit hoor ik niets meer.

    Lijkt mij vrij simpel toch? I-TV op ander (aangegeven bij aanmelden) smartcard nummer te zetten? Maar ze snappen me niet :cry:
     
  6. Bij mij werken alle extra diensten ook (nog) niet. Ik ga zo Ruigrok een mail sturen met het verzoek ook dit te regelen.
     
  7. Denk niet dat het met je boosheid hier te maken heeft....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina