1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fout op fout...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Aeneas, 12 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In november van 2008 heb ik gebeld met Ziggo voor een verhuizing. Ik heb hen verteld dat wij per 1 december een nieuwe woning betrekken (adreswijziging) en dat wij in deze woning het pakket wilden “upgraden” naar een alles in één plus pakket. De dame aan de telefoon vertelde me dat alles was geregeld en dat zelfs diezelfde maandag 1 december een monteur langs zou komen om alles te installeren (dus geen doe-het-zelf). “Piece of cake” zou je zeggen…

    Op de vroege morgen van 1 december werd ik gebeld door de monteur dat hij voor mijn deur stond. Of ik open wilde doen. Aangezien ik zelf in de woonkamer zat en uitzicht heb op de voordeur en niemand zag staan was ik erg verbaasd.
    Het bleek dat de monteur naar het oude adres was gereden / gestuurd….
    Gelukkig ben ik niet veel verderop gaan wonen, dus de monteur stond een kwartier later voor het juiste adres. Daar aangekomen heeft hij netjes zijn werk gedaan. Op de digitale decorder (humax) moesten we alleen even wachten. Dat werd per pakket bezorgd en duurde ongeveer twee weken. Geen probleem.

    Na 3 weken wachten toch maar eens even gebeld wat de status van bestelling was. In dat gesprek werd mij verteld dat het pakket al eens bezorgd zou zijn en dat ik dat zou hebben geweigerd om onbekende reden. Toen ik vroeg naar welk adres dit gestuurd was bleek opnieuw dat dit het oude adres was. Het pakket werd meteen opnieuw besteld en zou z.s.m. bij ons bezorgd worden op het goede adres.

    Begin januari opnieuw gebeld voor een statusupdate. Er werd mij verteld dat het pakketje diezelfde dag nog bezorgd zou worden. Toen ik thuis kwam van mijn werk lag er inderdaad een briefje van TNT post dat er een pakket voor ons bij de buren was afgeleverd. Ik blij!
    Toen ik het pakketje openmaakte zat er een Doe-het-zelf pakket in en niet de verwachte decoder…

    De volgende dag nog maar eens gebeld. Volgens Ziggo was het pakketje bezorgd en zou alles goed moeten zijn. Ik heb hen uitgelegd dat ik wel om onbegrijpelijke redenen een doe-het-zelf pakket heb ontvangen, maar geen decoder. Nadat ze het uitgezocht hadden bleek het zo te zijn dat ze het doe-het-zelf pakketje hadden aangezien voor een aanvraag voor de digitale decoder. Deze was dus nooit opnieuw besteld na de bezorging op het verkeerde adres. De decoder werd meteen opnieuw besteld en zou opnieuw binnen twee weken bezorgd worden.

    Inmiddels nog drie keer in evenveel weken aan de lijn gehangen met Ziggo, waarin mij drie keer is beloofd dat het pakketje uiterlijk dezelfde week bezorgd zou moeten worden. Maar natuurlijk niets ontvangen. Toen ik voor de vierde keer belde werd mij pas verteld dat ik het pakketje in de week van 9-13 februari zou ontvangen vanwege de vertragingen bij de bezorging. Niet het bericht waar ik op hoopte, maar in ieder geval duidelijkheid.

    Afgelopen zaterdag dan eindelijk de digitale decoder ontvangen. Alleen zat er nu weer geen smartcard bij! Opnieuw moeten bellen met Ziggo. De kaart had erbij moeten zitten. Ze moesten hem nu echter opnieuw aanvragen en dit gaat weer twee weken duren.

    We proberen dus nu ondertussen al bijna 3 maanden om digitaal televisie te kijken. Je zou denken dat wanneer er een fout gemaakt wordt bij een klant men er alles aan zou doen om de fout te herstellen en de bestelling tot een goed einde te brengen. Nu wordt er echt fout op fout gemaakt. Ik ben benieuwd of het over twee weken dan eindelijk gaat lukken….
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina