1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd f-secure

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door knorde, 12 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    De klantenservice is soms echt ongeloofelijk.
    Gisteren f-secure aangevraagd via de ziggo site en ik heb de volgende mail gehad:

    Wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangenHeb je nog vragen, dan kun je terecht bij de afdeling Klantenservice op 0900-1884(lokaal tarief).Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en in hetweekend van 09.00 uur tot 22.00 uur.Met vriendelijke groet,*** KlantenserviceDisclaimer: http://www.ziggo.nl/disclaimer

    Nu dacht ik gisteren laat ik de klantenservice even bellen hoelang het duren gaat voordat je het kan gebruiken.
    Bel ik de bestellijn zeggen ze je moet bij optie 3 zijn.
    Ik opnieuw gebelt nee meneer u moet bij optie 2 zijn.
    Ik wat geirriteerd optie 2 gebelt zeggen ze dat er maar een paar mensen wat van weten en die waren al naar huis dus ik moest vandaag terug bellen.
    Ik vandaag terug gebelt zeggen ze stuur maar een mail.Ik snap echt helemaal niks van deze gang van zaken en graag zou ik dus willen weten hoelang het duurt voordat ik de codes ontvang.
    Ook over de eventuele stopzetting wist men mij niets te vertellen.
    Op internet staat de eerste 2 maanden gratis.
    Opzeggen gaat op dezelfde termijn als internet.

    Houdt dat in dat als het niet bevalt ik binnen de eerste 2 maanden op kan zeggen die gratis zijn?
    Ik ga er tot nu toe vanuit dat het wel goed zal werken maar je weet het immers nooit.
    En de manier waarop het nu gaat zet me wel heel erg aan het twijfelen.Ik hoor het wel!Gr. Kees.
     
  2. Waarom niet gewoon F-Secure downloaden ( http://www.f-secure.nl/ bij de makers, en dan gelijk ook een key kopen.
    Je kunt ook een dertig dagen trail versie downloaden.
    Dan heb je F-secure binnen een kwartiertje werkend.

    Waarom dit via Ziggo zolang moet duren?
    Joost zal het weten.

    Harry
     
  3. Je zult een dag of 7 moeten wachten voordat brief met code op de deurmat valt.

    Het klopt dat je f-secure kunt downloaden met een 30 dagen trial. Tegen die tijd heb je de key ook. Ik hoop dat je meer plezier aan f-secure zult beleven dan ik. Binnen 24 uur had ik een virus te pakken die niet door f-secure gezien is (vundor).

    Uiteindelijk heeft f-secure heel kort op mijn pc gestaan en heb ik zonder problemen de order bij Ziggo voor f-secure kunnen annuleren zonder enige kosten.

    Draai nu op Kaspersky en deze doet wat hij doen moet...
     
  4. Ik keek vandaag in "mijn ziggo" op de site en ik zag dat ik nu al een code toegewezen heb gekregen. Ik heb dus snel de trial eraf gegooit en de ziggo versie geinstalleerd en het werkt.

    Het vreemde vind ik wel dat er 1 code staat ipv 5.
    Er staat duidelijk dat ik 5 pc's mag gebruiken.

    Weet iemand of je daar nog losse codes voor krijgt of dat je dezelfde code moet gebruiken voor alle pc's.

    Wat ook raar is, mijn schoonouders hadden het een paar uur eerder aangevraagd dan mij. Hun hebben nog geen code toegewezen gekregen.

    Het lijkt er dus sterk op dat ziggo niet de wijzigingen afhandeld op datum van binnenkomst...

    Gr. Kees.
     
  5. Nou ik heb begin november het alles in een pakket aangeschaft. Omdat ik twijfelde over f-secure heb ik die een 10 dagen later aangevraagd. Internet, tv het doet het allemaal. Facturen krijg ik niet en F-secure helemaal niet omdat mijn abo ergens hangt. Meerdere malen gebeld maar ik wordt niet geholpen, waarschijnlijk dat binnenkort de administratieve verwerking van uw pakket rond is, krijg je dan te horen.
    Dus nu draai ik maar een onbetaald pakket uit de nieuwsgroepen.
    Via Ziggo is het abo goedkoper, om,dat je dan voor nog geen 36 euro per jaar 5 pc's kunt voorzien van antivirus.
     
  6. Je krijgt ook maar 1 code die je kunt gebruiken voor 5 pc's. Bij het activeren controleert F-Secure of code geldig is en hoevaak deze gebruikt is.
     
  7. Wat ik mij dan af vraag is hoe ze controleren of je 5 pc's hebt gebruikt.
    Stel ik gebruik het op 5 verschillende pc's en ik vervang 1 pc voor een nieuwe.

    Hoe weet f-secure dan dat pc1 niet meer gebruikt wordt.

    Misschien zie ik iets over het hoofd :p

    Gr. Kees.
     
  8. Volgens mij moet je dan de actieve licentie verwijderen op de pc die je niet meer gaat gebruiken. Daarna kun je deze op de nieuwe pc gebruiken.
    F-Secure zal kunnen zien hoeveel licenties er al in gebruik zijn en op deze manier zul je nooit meer als 5 pc's van een licentie kunnen voorzien of je moet een licentie bijkopen.
     
  9. Vandaag hebben mijn schoonouders ook de code gehad. Ging dus achteraf gezien allemaal vrij snel. Alleen vreemd dat de helpdesk er zo weinig over weet. Toch zijn weer zeer tevreden over de snelle levering. Ook is het nog netjes bevestigd per post.

    Zeer tevreden dus :)
     
  10. f-secure

    F-secure kunt u op 5 computer installeren. Mocht u een van de computers niet meer gebruiken en wilt u dus nadat het al op 5 computers geïnstalleerd is geweest hem op een andere pc zetten en vindt u problemen bij het updaten van F-secure dan zal u de technische dienst moeten bellen wij kunnen dan uw licentie restten zodat deze dan op alles pc zal werken.

    met vriendelijke groet,
    Ziggo webteam Alex
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina