1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Smartcard activeren, wat een ramp.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door GerryR, 10 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een tijdje een smartcard niet gebruikt, althans decoder niet aangehad. Dus E19. Ziggo gaat er gewoon vanuit wanneer je de card een tijdje niet gebruikt de boel maar uit te schakelen. Heb dat al eerder gehad, een telefoontje naar de Helpdesk van toen Multikabel (na 1 minuut wachten) en het probleem was direct opgelost.

    Nu heb ik Ziggo moeten bellen, na 28 minuten wachten (computerstem zie wacht 4 minuten) heb de telefoon maar neergelegd. De mooie service avn onderling bellen kost niets, maar naar Ziggo moet je het lokaal tarief betalen, belachelijk!

    Heb via de website contact Ziggo verzocht de card te activeren, wacht nu al een week op reactie. Doet het nog steeds niet!

    Top Ziggo, wat een klanten service.

    Hoor net dat Opta meer providers op de kabel wil, nou graag.

    Oh ja, betaal dus wel elke maand voor de extra card......b...
     
  2. Krijg je weer bij iedere klacht de opmerking dat de markt opengesteld gaat worden... Is Kassa niet interessant meer? Komt het niet meer 'dreigend' genoeg over?

    Ik had ook een kaart die een hele lange tijd niet gebruikt werd, werkt nog steeds. Daarnaast blijven kaarten sowieso wel werken als ze maar geregistreerd zijn. Hoe lang is de kaart niet gebruikt? Nog van voor de oprichting van Ziggo? En ja, wachten duurt soms lang, maar als je dat er al niet voor over hebt om een kaart werkend te krijgen... Maar goed, zou toch nog maar eens bellen en als ik die verhalen hier zo lees, is de wachttijd niet standaard een half uur ;) Verder tevreden met Ziggo?

    Sterkte er mee!
     
  3. Waarom zo sarcastisch reageren als iemand iets zegt wat niet in je straatje past. Laat anderen ook in hun waarde.
     
  4. Dit heet geen sarcasme... en past het niet in mijn straatje? Dan had ik niet eens gereageerd. www.vandale.nl -> sarcasme. Suc6 er mee ;)

    Trouwens, over in je straatje passen gesproken...

    Maar uh wel grappig trouwens, dat bericht heeft positieve en negatieve beoordelingen... kan de klagers er zo weer uithalen ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina