1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

alleen smartcard activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Terminator99, 10 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    Ik heb op 5 februari een nieuwe smartcard via de site geactiveerd.
    Nu 10 februari krijg ik een besteloverzicht van ziggo dat ik het digitaal totaal pakket vanaf 8 februari zou krijgen ( ik weet zeker dat ik het totaalpakket niet (ook) aangeklikt heb ).
    Ik had extra zelfs (nog) niet het HDTV pakket(je) erbij aangeklikt , omdat ik alleen de kaart wou activeren op dit moment, om misverstanden te voorkomen:schater:. ( waarschijnlijk is activeren gelukt want het kaartnummer staat op besteloverzicht erbij ).
    Ik had de kaart geactiveerd omdat ik volgens de winkel binnen 5 dagen moest activeren anders zou de kaart geblokkeerd worden?
    Ik heb trouwens de humax 5050 :thankyou: gekocht , maar nog niet binnen.
    Nu heb ik op de site het totaalpakket maar opgezegd ( want klopt niet :no: ).
    Ik heb tot nu alleen een automatische mail 'wijzigingsverzoek ontvangen'.
    Op site staat helaas bij mijn ziggo (nog) digitaal totaal pakket.
    Omdat op de site staat dat 'wijziging' een maand duurt ( 1 april in dit geval ) , weet niet of ik het totaalpakket nu (ook) nog schriftelijk binnen 7 dagen zal moeten gaan annuleren, ( hoe belachelijk eigenlijk ook ) want er staat schriftelijk annuleren binnen 7 dagen op besteloverzicht.
    Ik wil dus ook eigenlijk geen ingangsdatum van 8 februari, want ik heb nog niks.
    Ik heb gebeld met klantenservice , maar volgens mij snappen ze het niet helemaal :giveup:.
    Wie weet wat ik nu het beste kan doen , ik heb eigenlijk niet zo'n vertrouwen meer in schriftelijk dingen opzeggen , zal ik maar zeggen:roll:.
    Ik heb op dit moment dus alleen Z1 en nog geen digitale tv / humax 5050.
    Groeten P.Willems:pompom:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2009
  2. Het totaalpakket is momenteel de eerste twee maanden gratis. Aangezien je opzegging binnen twee maanden effectief wordt, kost deze fout je dus niets. Ik zou gewoon tot 1 april genieten van de extra zenders.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina