1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Automatische(??) incasso

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door plantscope, 10 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Begin januari een HERINNERING op de deurmat. Hoezo ik betaal via automatische incasso. Na 20 minuten wachten mag ik met Mw. Helpdesk spreken. Ja, er is een foute factuur verstuurd over oktober 2008. Waarom dan een HERINNERING en geen verklarende brief met een vriendelijk verzoek alsnog de rekening te voldoen?? Die zullen we u sturen zegt Mw. Helpdesk. Dus begin februari krijg in van ZIGGO een AANMANING met kans op een SLUITINGSBRIEF! Via Contact een Klacht ingediend en gewoon geen antwoord hè. Is Joop Evers God Almighty door zich zo klantonvriendelijk op te stellen of zit hij in een :sleep: dip?

    Je kunt als klant best wel tevreden zijn met de diensten van Ziggo maar dit....:no:

    PLANTscope wacht op antwoord Ziggo...
     
  2. En heeft deze vraag betrekking op het Ziggo Gebruikers Forum? :wink:
     
  3. Derhalve verplaatst naar Ziggo Algemeen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina