1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

snelheidsproblemen en antwoorden helpdesk

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door michiel2300, 9 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier hetzelfde probleem!

    In de vroege avond zakt mijn snelheid van 20 down in naar soms wel 6 down!

    Upload blijft wel stabiel...

    Ik herstart niks, en dan in de daluren is het gewoon weer 20 down...Kortom ligt ECHT niet aan mijn aparatuur. Multikabel gebied overigens
     
  2. Ik heb net weer naar ziggo gebeld en de up en down snelheden doorgegeven van gister en vanmiddag.
    Hieronder mijn lijstje.
    Het betreft een Alles-in-1 Extra abbonement.

    download: 20 Mbit/s
    upload: 3 Mbit/s

    Nu moet ik afwachten, de wachtijd zal een 3 weken duren werd mij verteld. :(
     
  3. Hier ook multikabel gebied. en idd de upload is hier ook stabiel zoals je wel kan zien in m'n test resultaten. Alleen de download is problematisch.
     
  4. Down- en uploadsnelheden: beloven maar niet doen

    Bij het Alles-in-1 Plus abonnement belooft Ziggo snelheden van 10 Mb/s respectievelijk 1,5 Mb/s. Ik haal nooit meer dan 5,0 Mbs/1,2 Mbs. Vijf weken geleden heb ik via de website van Ziggo hierover een klacht ingediend en Ziggo daaraan twee weken later nog eens herinnderd maar tot op heden heb ik - behalve een ontvangstbevestiging - nog geen reactie ontvangen. Dat vind ik nogal irritant. Ziggo belooft iets en maakt het niet waar en klachten worden niet binnen een redelijke tijd afgehandeld. Ik heb geen zin om er achteraan te bellen (ik heb al zoveel gebeld :sad:) en ik overweeg nu dan ook serieus Ziggo in gebreke te stellen en als compensatie een maandincasso van het abonnementsgeld te storneren. Of zijn er wegen, die ik niet ken, en die wel zonder nog langer te wachten tot resultaat en helderheid leiden?
     
  5. Er is een monteur geweest en die heeft het modem vervangen, daarna een paar speedtesten gedaan en tot de conclusie gekomen dat de fout niet bij mij lag. Hij heeft dit doorgegeven aan de TD en die zeiden dat ze bezig zijn met het upgraden van het netwerk. En dat dat binnenkort klaar was (werd gezegd in december).

    2 weken terug weer contact gehad met de HD via e-mail en toen werd er beslotenm om een verhuispakket te sturen (die nog steeds moet komen).
    En ondertussen betaal ik wel aardig wat voor een snelheid die abo-onwaardig is.
    Nu maar afwachten wanneer dat verhuispakket komt en dan gaan we die maar plaatsen (al zal die denk ik weinig helpen).
     
  6. Ik zou idd ook wel wat geld terug willen want hier betaal ik niet voor.

    Wat ook vreemd is bij jou sturen ze wel weer een monteur, hoe lang heb je hierop gewacht?
    En ik heb ooit in het verleden dat Ziggo nog Multikabel was ook wel is problemen gehad, hiervoor was ook een monteur geweest heeft het modem vervangen en de problemen waren opgelost.
    Waarom sturen ze jou dan een pakket op kan die monteur niet meteen een nieuwe modem neerzetten?
    En bij de ander zeggen ze weer dat ze aan het upgraden zijn. En bij mij zeggen ze weer dat er problemen zijn.
     
  7. Ik belde op 14 december en op 22 december stond de monteur op de stoep.
    De monteur heeft het modem vervangen en de HD heeft, nadat ik een paar keer had gebeld om te vragen hoe lang het nog gaat duren besloten een verhuispakkeet te sturen. (En volgens mij zit er in een verhuispakket alleen een nieuw aansluitpunt en een filter).

    Maar bij mij zeiden ze ook dat ze aan het upgraden waren. En volgens de storingspagina klopt dit ook, alleen verschuiven ze steeds de einddatum een week :cry:
     
  8. Is dat niet een verhuisdoos en een lijstje met gemeentes waar de snelheid wel goed is, zodat je daarheen kunt verhuizen ?? :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina