1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Weer geen outlook

Discussie in 'Internet - Email' gestart door sacajawea, 9 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo

    Ik kan sinds een paar weken weer mn outlook niet gebruiken.
    Ik kan wel mails versturen, maar niet ontvangen.
    Ik heb weken geleden mn outlook weer pratende gekregen en nu kan ik sinds een week of twee, drie weer niet mailen, oftewel er komen geen mails binnen.
    Ik krijg ook de melding dat mijn ww niet klopt, maar ook mijn partner krijgt die melding en toen ik een nieuw account aanmaakte kreeg ik ook de melding dat mn ww niet juist is.

    Iemand enig idee?

    Groet Sacajawea

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Volgens mij gebruik je de verkeerde combinatie van mailservers en emailadres/inlognaam.
     
  3. Ik ben inderdaad een voormalig @home gebruiker.
    Zoals ik al zei, ik kon een aantel weken terug na de pop server ed in te stellen zoals ik op mn bijgaande printscreen heb ingesteld, zowel in als uit komend mail sturen en binnen halen.
    Maar dat heeft maar even geduurt, nu kan ik slechts alleen nog maar versturen.
    Zowel mijn account als die van mijn partner.
    Bijgaande printscreen laat zien dat alles goed zou moeten staat, ook de gebruikersnaam.
    Heb geen flauw idee wat het euvel is, en heb geen zin ziggo te bellen na hetgeen in heb gelezen in de verscheidene draadjes.

    Sacajawea
     
  4. Kun je met de account gegevens die je daar ingevuld hebt wel inloggen op de webmail van je account ?? (http://webmail.ziggo.nl )
    Lukt dat ook niet dan kloppen je inlognaam en/of wachtwoord niet.
     

  5. Hi Cees

    Ik kan gewoon inloggen in mijn webmail (@home banner) op de ziggo site.
    Zowel mijn account als die van mijn partner kan gewoon ingelogt worden.

    Maar nu is er zowiezo wat raars aan de hand met het account van mijn partner.
    We hebben sinds dec 2000 @home (nu ziggo idd), en we gebruikten onze outlook accounts eigenlijk nooit tot ik die weken terug weer eens wilde gebruiken.
    Dus idd ingelogt op ziggo webmail met het account van mijn partner en er stonden 231 berichten in van iemand die wij niet kennen.
    Ik heb een mail aangeklikt en kwam in de Hyves van diegene van wie die berichten waren.
    Ik kon gewoon haar Hyves account inkomen, incluis haar gegevens.
    Daar kon ik dus zien dat haar naam hetzelfde is als de naam die mijn partner dus ook heeft. bv k.karels , dus precies gelijk als die van mijn partner, haar partner heet k.karels, mijn partner dus ook, zelfde voorletter en precies dezelfde achternaam.
    Ik heb haar gemaild met mijn bevindingen en ze heeft haar Hyves mail verandert en die gaan nu niet meer via, idd ziggo.
    Nadien kreeg hij nog mail van een meisje die ook de zelfde achternaam heeft, (Dit lijkt me wel wat voor jullie !!! Groetjes Steffie karels.)
    net of het een bekende is die ons wat stuurt.
    Ze heeft weer een mail gestuurt.
    Ook een mailtje uit Duitsland, 3 stuks van iemand.
    (Hallo

    sorry für die verspätung.
    Hier sind die word-dateien.
    Für Dich (CD brennen):
    - CD mit Power point
    - Seminararbeit in einen ordner
    -literaturverzeichnis in einen anderen ordner

    ich druck die arbeit morgen 4mal aus.Wollen wir uns morgen früh treffen? bin vor IMA-vorlesung in frankfurt oder.dann können wir die cd und die prints zusammen im hauptgebäude bei frau luther abgeben.

    hat sich einer von den anderen aus der gruppe bei dir gemeldet?linus vielleicht?

    Danke und ciao!

    Guck dir bitte die seminararbeit und literaturverzeichnis auch an! danke)
    .............................

    Door hetgeen ik heb gelezen over de hoge kosten van mensen die kontakt hebben opgenomen met ziggo en niks zijn opgeschoten, dacht ik het eerst eens te proberen op het forum.

    Hoop dat je een beetje aan mijn verhaal uit kunt.

    Sacajawea
     
  6. Ik kan dus gewoon mail ontvangen en sturen op de site van ziggo, maar niet via outlook ontvangen.
     
  7. Contact opnemen met de helpdesk is lokaal tarief, dus zelfs als je lang moet wachten is dat nog niet heel veel. Alleen mobiel bellen is duurder, maar dat is afhankelijk wat je mobiele provider rekent.

    Je zou via outlook met dezelfde gegevens moeten kunnen inloggen als via webmail. Weet je zeker dat er geen spaties of zo in staan ? Probeer anders de accounts nog eens opnieuw aan te maken in outlook.
     
  8. Ik heb 2 @home emailadressen en 1 @ziggo adres.

    Voor de @home accounts werken alleen de pop.home.nl en smtp.home.nl (pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl werkt NIET)

    Voor de ziggo email werkt alleen de pop.ziggo.nl en de smtp.ziggo.nl
     
  9. Jubbels ik kan je wel zoenen.:censored:

    MAARRRRR......voor ik weken geleden mn pop.ziggo in vulde stond ie op home en kon niks sturen en ontvangen, toen ik m op aanraden van iemand op pop.ziggo zette kon ik sturen en ontvangen tot een weekje of twee drie geleden.
    Nu staat ie dus weer op home.....
    Vreemd.
    Maar het is opgelost.
    Thxxxxxxxxxxxxxxxx Jubbelssssssssss.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina