1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

domein bij multikabel kan geen email verzenden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door SST, 9 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wilde eens kijken of iemand mij hier kan helpen, Ik heb een eigen domeinnaam bij destijds multikabel genomen, nu ondersteunen zij niets meer?

    Nu wil ik een mailtje versturen via de mijn email account echter blijft deze hangen in mijn email verzonden items.

    Weet iemand hoe ik de instellingen moet zetten? ontvangen gaat gek genoeg wel weer goed.
     
  2. Je moet dezelfde instellingen gebruiken als bij het 'verzend-deel' van je normale quicknet.nl accounts. Dus smtp.quicknet.nl kiezen. Verder niets speciaals, alleen dus een ander afzenderadres bij de accountgegevens.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina