1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo, doe iets!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ziggmike, 8 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste forumleden,

    Deze klucht duurt nu anderhalf jaar en er is nog steeds geen oplossing. Wat is er aan de hand?
    Begin 2008 heeft @home ten onrechte abonnementsgeld afgeschreven van onze rekening.
    Ik heb talloze keren gebeld, diverse emails verstuurd maar hier geen enkele reactie op gekregen en uiteindelijk na een aangetekende brief met daarin alle door mij verstuurde correspondentie een brief van @home gekregen heb met de bevestiging dat het teveel betaalde abonnementsgeld binnen 4 weken teruggestort zal worden, dagtekening: 1 augustus 2008.

    We zijn inmiddels maanden verder maar er is nog niets betaald en alles begint weer van voren af aan.
    Ik stuur nu iedere dag dezelfde email en heb deze week de helpdesk gebeld, maar zij kon mij niet helpen omdat ik geen klantnummer bij de hand had en ik ben toen zo verschrikkelijk kwaad geworden omdat ze niets met het referentienummer van de brief die ik ontvangen heb wilde doen.
    Het lijkt mij dat het toch mogelijk moet zijn dat een help-desk medewerker kan communiceren met een ander afdeling binnen Ziggo, enfin het was onmogelijk dus heb ik haar verder een prettige dag toegewenst en geadviseerd om ander werk te zoeken.
    Achteraf bleek dat het referentienummer van mijn brief hetzelfde is als het klantnummer, maar goed….
    Ik heb nu de eerste reactie gekregen van mijn email en ervaar dat als een ongekend succes omdat dit mijn eerste reactie per email is na ruim een jaar, echter de inhoud van deze email is teleurstellend, ik word geadviseerd om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk.
    Dus dit is de werkwijze, het probleem gewoon afschuiven naar de klant die eindeloos bezig kan blijven, omdat er geen enkel aanspreekpunt is waar je mee kunt corresponderen.

    Zijn er in dit forum Ziggo of @home medewerkers die zich verantwoordelijk voelen voor hun werk en hier serieus mee omgaan en daarin ook voldoening vinden?

    Zo ja, dan heb ik de volgende concrete vraag: hoe krijg ik het voor elkaar om geld terug te krijgen van Ziggo op basis van een brief met een referentienummer.

    Ik ben benieuwd.
     
  2. Ik ben geen Ziggo medewerker, maar ik denk dat je het beste een klachtenbrief kunt sturen via het postadres in Utrecht wat je bij de contactgegevens van Ziggo kunt vinden. Dan komt je brief in elk geval direct bij de klachtenafdeling terecht. De mails komen bij de helpdesk die je hiermee denk ik niet verder kunnen helpen anders dan je vragen om contact op te nemen.
     
  3. Bedankt voor de tip. Ga ik ook doen, misschien helpt het.
    Vandaag heeft iemand van Ziggo mij teruggebeld en toegezegd dat ze het uit gaat zoeken, dit is me echter al een aantal keren beloofd maar goed, ik wil na ruim een jaar niet zwartgallig overkomen en hoop dat het goed komt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina