1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode afgelopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ton250, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb al vanaf het begin van @home een account/Mijn Ziggo.
    Ik heb de aanmeldkaart tv ingevuld, plakker van decoder opgeplakt en alles tweede helft november opgestuurd!
    Maar op Mijn Ziggo staat geen smartcard en niks over mijn TV abonnement Z1

    En ik heb een hekel aan bellen, vanwege de belabberde beantwoording van vragen.

    En nu?
     
  2. Ik zou het niet weten, als je niet wilt bellen of de kaart aanmelden via de ziggo website zal het wel niet uit zichzelf gaan werken vrees ik.
     
  3. Ik heb dus maar gebeld.
    Duurde slechts 20 min., maar ja ...
    Uiteindelijk heb ik nu de zenders van het abonnement, dat ik had besteld bij aanmelding.
    Bedankt technische dienst!
    Toch gek, dat het zo moet.
    Want hoe houd je zo technische mensen, die lijken ingehuurd voor administratieve fouten?
     
  4. Misschien idioot maar dit had ik dus ook, overal E19.
    Echter:
    Decoder uit door de stroom er af te halen, stroom er weer op.
    Alle E-19 zenders weer netjes aan.
    Tweede decoder idem dito ( beide Samsung HD ) Ook E19 preview verlopen.
    Stroom er af, weer er op, voila, E19 verholpen.
    Daarna maar eens mijn humax nagekeken.
    Ook daar E19.
    Ook daar stekker er uit gehaald en weer er in gedaan.
    Alle zenders uit het pakket weer terug.

    Volgens mij is er iets anders gebeurd die dag.
     
  5. Leuk om te horen.
    Maar bij mij werkte de oplossing voor E19 helemaal niet.
    En nu het allemaal wel werkt, lijkt het er op dat ik er een abonnement dig.TV. bij heb voor het basis-abonnement zonder toeters en bellen.
    Dat klopt natuurlijk niet.
    Voor de zoveelste keer is er wat mis bij de Ziggo(-administratie).
    Het zal wel weer heel wat voeten in de aarde hebben om het weer goed te krijgen.Maar voorlopig heb ik DTV en mag ik opzeggen per 1 april 2009.

    Wat hangt me nu weer boven het hoofd?
     
  6. Zelfde probleem hier vanaf vandaag. Alle kanalen (behalve de Nederlandse) en radiozenders geven allen code E19.
    Na ontvangst van het Alles-in-1 pakket in December heb ik direct gebeld met 0900-0730 om mijn keuze door te geven. Dienstdoende medewerker verklaarde dat dat helemaal niet hoeft en dat alles automatisch verwerkt wordt. Ik hoefde ook de kaart niet op te sturen, hij zij dat alles goed was.
    Nu, een paar maanden later krijg ik dit. Klanteneservice niet te bereiken, dan maar online de kaart alsnog registreren, kijken hoe lang dit gaat duren duurt...

    Edit:
    Klantenservice kunnen bereiken, binnen 48 uur zou alles moeten werken. Mijn kaart stond idd nog niet geregistreerd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2009
  7. Ja, ja, maar je zult zult dat het misschien vandaag al goed werkt.
    Tenminste bij mij!
    En als alles goed gaat krijg je een schriftelijke opgave van je abonnementen.
    Het lijkt er op dat er achterstand is met de verwerking met de aanmeldkaarten enz.
     
  8. Het werkt nu wel inderdaad. Snelle service, dat wel, al had dit niet gehoeven natuurlijk.
     
  9. Als het goed is kan je in "Mijn Ziggo" zien wat voor abonnementen je momenteel hebt. Als daar geen uitbreidingspaketten bij staan ken je die via "Mijn Ziggo" alsnog erbij aanvragen.
     
  10. Bedankt voor de reactie.
    Inmiddels is alles opgelost!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina