1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode afgelopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ton250, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Toch blijft het vreemd, hier heb ik dus geen "buitenlandse" zenders. Maar wel b.v. travel channel. Die staat niet bij het standaard pakket. Daarnaast wel MTV, maar geen TMF, de meeste regio zenders wel, en een paar niet. Denk dat de helpdesk uit zijn nek zit te kletsen, en dit niks met regristratie te maken heeft. Mijn registratie kaart is al begin december verzonden.
     
  2. Ik ben bang dat de helpdesk gelijk heeft. In 'Mijn Ziggo' staat mijn smartcard niet. Ook de helpdesk ziet hem niet bij mijn gegevens. Ook ik heb vorig jaar mijn registratie ingestuurd. De administratie loopt 'gewoon' gigantisch achter. Tot dit probleem optrad kon ik alle zenders bekijken. Morgen bel ik de helpdesk en dan zou binnen 48 uur het weer allemaal in orde moeten zijn.
     

  3. Mijn collega's van de helpdesk hebben gelijk m.b.t. dit probleem.

    Als je smartcard niet of niet goed in het systeem staat dan ben je inderdaad de door jouw genoemde zenders kwijt en als het tegenzit straks bijna alle zenders. Er zit niks anders op dan de helpdesk te bellen en je card (goed) te laten registeren.


    Ton250>
    Als je belt moet de helpdesk dit inderdaad vlot kunnen regelen mits je natuurlijk wel je aanmeldkaart hebt opgestuurd. Als je card nog niet bij "Mijn Ziggo" staat dan kun je inderdaad wel aannemen dat hij ook nog niet (goed) in het administratie systeem staat. Bellen is dan de enige oplossing om het op te lossen. Succes.
     
  4. De helpdesk gebeld. Kreeg zonder wachtrij direct contact :). De medewerker zag mijn klacht die ik gisteren had doorgegeven. Hij zou het standaard pakket weer activeren. Na twee uur zou het weer moeten werken.
    Inderdaad na twee uur had ik weer het standaard pakket:pompom:.
    De administratie is echter nog niet bijgewerkt, dus hopen dat daar de achterstand snel wordt ingehaald.
     
  5. Jazekers :oyeah:
    Bijvoorbeeld MGM, welke per 02-02-09 geactiveerd is, blijft stug op E19 staan... Heb inmiddels een melding gemaakt via de helpdesk...
     
  6. "Sinds 6 febr. 2009 is een groot gedeelte van de Dig. TV*zenders, abonnement Z1, niet meer te ontvangen.*
    Inmiddels heb ik*Klantenservice*van Ziggo gemaild, omdat ik als coulance voor klachten,*
    een dig. ontvanger heb gekregen en smartcard enz. voor digitale TV.
    Na*installatie*werkte alles, nou ja bijna alles, maar nu:

    ''TV storing?

    sommige tv zenders uit abonnement Z1 zijn er wel, maar ca. de helft ontbreekt. De smartcard is al meer dan twee maanden geleden geregistreerd door haar op te sturen met de aanmeldkaart.*
    Tot 3 febr. waren alle zenders te zien, terwijl ik alleen Z1 wilde.
    Dat vond ik al raar, omdat er een veel kortere proefperiode was.*
    Nu is dus het abonnement Z1 'begonnen', maar ontbreken bijv. regio-zenders, en ook buitenlandse zenders als BBC 1 en 2, Duitsland, die wel in het pakket horen.
    Ontbreken volgens zenderoverzicht:
    19, 20,*
    24, 25, 26,27,*
    40, 41,*
    50-51,*
    64,*
    501 502, 503,*
    601, 602, 603, 604, 605, 607,
    620, 622,*
    630, 631,*
    640,*
    680,*
    976, 977, 978, 999

    Wat moet ik doen?
    Uw suggestie:

    De melding E19 of E30 geeft aan dat het kanaal geen onderdeel uitmaakt van je abonnement.*
    Controleer …………..
    Maar dit werkt helemaal niet!"

    Of komt het toch nog goed, nu ik ook mijn smartcard nummer heb ingevuld op de contact mal naar klantenservice?
     
  7. In ieder geval het registratie formulier opsturen. De verwerking kan alleen lang op zich laten wachten. Dus ook de helpdesk bellen om het snel opgelost te krijgen.
     
  8. Registratie Smartcard

    Gisteravond via de website van Ziggo regristratie formulier ingevuld, en binnen het uur had ik alle zenders weer. Als de helpdesk dit als optie zou geven, zouden ze een stuk minder werk hebben op de administratie/helpdesk lijkt me zo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2009
  9. Dat deed ik al half november.
    En tot 6 febr., hoe is het mogelijk, had ik het hele pakket.
    En bellen, ja als ik antwoord krijg op mijn mail, want dit is toch te gek.
     
  10. De preview periode is vanwege de achterstand met verwerken veel langer gezet. Blijkbaar is die inmiddels bij veel mensen afgelopen.
    Misschien moet je de registratie gewoon even online invullen zoals keescpk beschreef (als de smartcard tenminste nog niet bij je gegevens op mijn-ziggo staat).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina