1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

probleem regio 9300 blokken/signaal

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door XinortaM, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben nieuw op dit forum, dus weet niet of ik terecht reageer. Maar ik heb sinds gisteren een tweede ontvanger op de slaapkamer aangesloten. En ik ontvang alles met uitzondering van de eerste acht kanalen. Krijg daarop een E48 melding. Alle andere kanalen perfect beeld. Kan dat aan de bekabeling, splitters liggen?

    Beneden ontvang ik wel alle kanalen
     
  2. negeer mijn eerste reactie maar, ik heb de coaxkabel op de slaapkamer ingekort en ontvang nu alle kanalen!
     
  3. Dan zit de ontvangst boven wel op het randje, hou er rekening mee.
    Kans op storing (blokjes) kan dus terugkeren.
     
  4. "geen signaal" komt er tegenwoordig

    E37 in ander geval
     
  5. "geen signaal" komt er tegenwoordig

    E37 in ander geval

    maar de kabel van kastje van binnenkomst naar tv is nu vervangen tot 2x toe door andere kabels en ik ben bang dat het toch de decoder is die ellende trapt.

    bij stevig aandrukken van de kabel in de Samsung HD decoder is er beeld.. half, flikkerend, of iigv weer een poging om het signaal op te pikken door het kastje. Soms alleen de info over wat er op zou moeten zijn.

    Zelfde kabel op de antenne ingang van de TV geeft wel beeld, zonder ruis oid.

    werk hier met Ziggo alles in een enkel pakket en telefoon en een razendsnelle internet-verbinding alsmede radio doen het prima verder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina