1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan weer niet bellen...

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door fuchs, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al langere tijd problemen met bellen.Heb al vele malen gerecet,andere telefoon geprobeerd, direct op modum enz. Met mobiel vele malen naar klantenservice gebeld en dan was het na enkele dagen opgelost.Maar binnen een week was het weer zover.Kon weer niet bellen.Hoor alleen de tel. het nummer zoeken en dan een ononderbroken toon.Als ik gebeld wordt hoor ik de beller wel maar hij mij niet of zeer zwak en gestoord.Ik heb een Siemens Dect 260 en een Philips HFC8 die parallel geschakeld zijn. Het eerste jaar waren er nooit problemen maar de laatste maanden wel.Sinds Casema Ziggo is geworden? Wie kent dit probleem of heeft een oplossing?:evil:
     
  2. Hmmm klink wel vreemd, wat zeggen ze op de helpdesk? ziet alles er goed uit?
    Anders zou er toch een monteur naartoe moeten.
     
  3. Kan weer niet bellen

    Ik heb nu de Philips HFC8[toestel met fax en antw. app.] er tussen uitgehaald.Deze stond parallel geschakeld met de Siemens dect.Kijk het even aan, misschien was dat de oorzaak.Bij de helpdesk werd verteld dat het een schakelprobleem was bij Ziggo.Maar ja, als dat een keer in de week is..........
     
  4. Inderdaad, als het echt een intern probleem is van ziggo, dan moet dat doorgezet worden naar andere afdelingen. Die lossen het dan verder op.

    Ja ik zal inderdaad als ik jou was dit even aankijken, laat het nog even weten of het verholpen is ja of nee.

    ik hoor het wel
     
  5. Kan weer niet bellen

    Heeft een week geduurd maar nu kan ik weer niet bellen.Lag dus niet aan de Philips HFC8. Overweeg nu toch echt om op te zeggen.
     
  6. Kan alweer niet bellen...

    Hij heeft het drie dagen gedaan :grin:en nu doet hij het weer niet.Heb de Dect direct op het modem aangesloten met een kort snoer, maar dat heeft dus niet geholpen.Als ik een nummer intoets hoor ik nu een ononderbroken toon.Als ik met mijn mobiel naar vast bel gaat hij over maar als ik opneem hoor ik niets. :confused:
     
  7. Kan weer bellen

    :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:
    Na bemoeienis van een forumlid heb ik dinsdag een nieuw modum gekregen welke door een monteur is geinstalleerd.
    Kan nu dus weer bellen.Hoop dat het nu is opgelost.
    Vraag me wel af waarom dat niet eerder is gebeurd.
     
  8. Kon weer even niet bellen.......

    Nadat op 24 februari het modem en het aansluitkastje door een monteur waren vervangen heb ik 3[drie]weken kunnen bellen.:grin:
    Tot vanmorgen, toen was het afgelopen.:sad: Na een nummer gedrukt te hebben hoorde ik niets, geen kiestoon dus. Na recetten van het modem bleef het tel. lampje knipperen, ik kon niet bellen en als ik met mijn mobiel naar vast belde kreeg ik de voicemail.
    Deze was niet af te luisteren.
    Ik heb vanaf mijn werk naar klantenservice gebeld.
    Kreeg weer het recetteverhaal te horen en de vraag of ik het
    Ziggo-testtoestel [?] geprobeerd had.
    Toen ik zei dat ik die niet [nooit] gekregen had vond de man dat vreemd.
    Hij zou de technische dienst inlichten.
    Toen ik vanavond om 21.00u thuis kwam deed de telefoon het weer.
    :?: Voor hoe lang?
     
  9. Er waren vandaag storingen met telefonie in het oud Casema gebied (Ziggo SW) dus het is niet gek dat alles eruit lag vandaag.

    Het enige wat je eraan kunt doen is het modem 1x resetten en dan wachten todat het telefonie gedeelte online komt, dat kan inderdaad een middag duren, vervolgens als hij het doet kan het zijn dat het telefonie gedeelte er weer uit klapt. Vandaag dus veel problemen met het online komen van telefonie modems, internet is gewoon werkend. Maar dat hoeft niet.

    Het verschilt dus per modem en per regio, Ziggo is er mee bezig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina