1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ontvanger ontvangen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door PVA, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben thuis al een tijd digitale tv, nu is het zo dat we een nieuwe ontvanger hebben gekregen omdat we over zijn gestapt op alles in 1. Nu zit hier ook weer een nieuwe smartcard bij. Nu werken beide smartcards gewoon, alleen moeten we voor die nieuwe nog een aanmeld kaart opsturen. Betekent dit dat die oude smartcard dan wordt geblokkeerd? Of kunnen we nu beide smartcards gebruiken (en dus op 2 tv's digitale zenders bekijken)?
    En wat als we eredivisielive aanvragen, komt die dan op 1 smartcard? of op allebei?

    BVD,
     
  2. De 1e smartcard blijft gewoon werken. Op de 2e kaart kijk je nu naar de zogenaamde 'previewperiode' en die is tijdelijk verlengd naar 6 weken. Na deze 6 weken heb je gewoon standaard digitale pakket, mits je hier natuurlijk extra pakketten op wil hebben.

    Je kan beide kaarten gebruiken, maar tot ongeveer halverwege dit jaar betekent dat nog wel dubbele kosten. Je moet dan nog voor elke kaart de abonnementskosten van de betreffende kaarten betalen.

    Tot de tijd dat '2 (of meer, max 5) kaarten voor 1 bedrag' ingevoerd worden, wordt het dus nog per kaart geregeld. Je kan wel op beide kaarten Eredivisie Live nemen, maar dan betaal je nog dubbel.
     
  3. Harstikke bedankt! het is nu in iedergeval een stuk duidelijker!

    Even voor de duidelijkheid (begrijp ik het zo goed)?:

    We willen in eerste instantie op beide geen extra pakket, dus dat we er niets voor betalen verder.
    Op de oude smartcard staat echter nog een pakket met allerlei extra zenders, voor 9,95 p.m.

    Bovendien zie ik bij mijn producten alleen nog het oude smartcard nummer. Er komt dus een 2e nummer te staan wanneer we de sticker hebben teruggestuurd?


    Als ik het goed begrijp:
    - Moeten we ziggo bellen om de 1e smartcard het pakket van 9,95 er af te halen.
    - Gebeurd dit automatisch bij het 2e pakket na 6 weken.

    Dan hebben wij 2 smartcards met geen verdere kosten. Vanaf dan is het even kijken op welke kaart we eredivisie-live nemen, maar dat is geen probleem.

    Hartelijk dank,
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2009
  4. Je moet dit zien als 2 losse dingen, als je nu het digitaal-totaal pakket hebt en je wilt dit opzeggen, dan kun je dat het handigste inderdaad via de telefoon doen.

    Je nieuwe kaart moet je ook registreren, anders gaat hij na enige tijd "op zwart", zonder extra pakketten kost dat niets.

    Als je toch gaat bellen voor het opzeggen van het digitaal totaal pakket kun je ook gelijk de tweede smartcard registreren via de telefoon, dat gaat vermoedelijk sneller dan het opsturen van de kaart :wink:
     
  5. Zodra de nieuwe card geregistreerd is, gaat de preview er vanaf voor zover ik weet, dus bij de huidige 6 weken zou ik mij niet al te veel haasten... telefonisch is dat tegen die tijd namelijk zo geregeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina