1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wederom snelheids problemen oud MK(omg. Zwanenburg)

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door badeendje, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wederom snelheids problemen oud MK(omg. Zwanenburg) ?

    Sinds afgelopen nacht is mijn verbinding weer eens in elkaar gestort.
    Gisteren haalde ik nog ~2300Kb/s bij eweka.

    Nu haal ik niet eens meer 30Kb/s bij speedtest.multikabel.nl
    Code:
    wget [URL]http://speed10.multikabel.net/10mb.nul[/URL]
    --16:41:00--  [URL]http://speed10.multikabel.net/10mb.nul[/URL]
               => `10mb.nul'
    Resolving speed10.multikabel.net... 213.73.255.82
    Connecting to speed10.multikabel.net|213.73.255.82|:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 10,485,760 (10M) [text/plain]
    
    100%[====================================>] 10,485,760    35.75K/s    ETA 00:00
    
    16:47:07 (28.09 KB/s) - `10mb.nul' saved [10485760/10485760]
    
    Code:
    Ziggo.nl
    neo (0.0.0.0)                                          Sat Feb  7 16:24:56 2009
    Keys:  Help   Display mode   Restart statistics   Order of fields   quit
                                           Packets               Pings
     Host                                Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev
     1. 10.0.0.1                          0.0%   488    0.5   0.5   0.5  12.2   0.6
     2. 84-104-126-1.cable.quicknet.nl   10.2%   488    9.3   7.7   5.2  23.5   2.5
     3. nl-nwv1-ra-01-gi1-1.multikabel.n 18.6%   488    7.1   8.2   5.4 138.7   7.1
     4. nl-ams2-rb-01-10G-3-2.multikabel 18.2%   488   10.5   8.9   6.0  45.3   4.0
     5. asd-lc0006-cr101-ae14-20.core.as 36.7%   488    7.8   8.8   5.5  40.3   4.0
     6. asd-tr0409-cr101-ae1-0.core.as91 21.5%   488   55.8  10.8   5.5  64.9   7.8
        zl-rc0001-cr101-ae0-0.core.as9143.net
     7. gn-rc0002-cr102-ae1-0.core.as914 22.9%   488   11.4  13.0   8.4  58.1   7.5
        gn-rc0002-cr102-ae0-0.core.as9143.net
     8. csw2-ge1-1.zwoll1.ov.home.nl     23.8%   488   11.3  20.9   9.0 218.7  32.8
     9. ???
    
    
    ns1.multikabel.nl
                                 My traceroute  [v0.72]
    neo (0.0.0.0)                                          Sat Feb  7 16:29:31 2009
    Keys:  Help   Display mode   Restart statistics   Order of fields   quit
                                           Packets               Pings
     Host                                Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev
     1. DD-WRT                            0.0%   238    0.6   0.5   0.5   3.0   0.2
     2. 84-104-126-1.cable.quicknet.nl   11.8%   238    7.2   8.1   5.3  32.5   3.4
     3. nl-nwv1-ra-01-gi1-1.multikabel.n 20.6%   238    9.0   8.8   4.9  53.6   5.2
     4. nl-hfd3-ra-01-10G-3-1.multikabel 19.3%   238    7.1   8.0   5.3  52.6   4.1
     5. nl-alk1-rc-05-10G-3-2.multikabel 16.8%   238    7.6   8.3   5.7  38.3   3.6
     6. ns1.multikabel.nl                23.6%   237    7.3   8.0   5.8  22.2   2.3
    
    Alles al een reset gegeven , maar niks wil helpen.

    Iemand anders in de omgeving die weer problemen heeft?
     
  2. snelheid

    ik heb daar ook laatst van kom uit zwanenburg heb al een paar keer gebeld en toen kreeg ik een goed!?!?!?! antwoorden ze zijn aan het upgraden in gemeentehaarlemmermeer daar kan je snelheid problemen van krijgen leuk hoor zei ik geen briefje in de bus en niks op de ziggo site een einigste advies regelmatig modem en pc aan uit zetten en bidden maar:confused:
     
  3. pffffffffffff

    Aap is uit de mouw
    We hebben al de hele weekend groeps storing het zijn die fijne telefonistes die de boel weer bij elkaar zitten te liegen:censored:
     
  4. Ben je inmiddels wel gewend toch?

    Ik heb twee keer gebeld, achter elkaar. twee keer een ander antwoord. Ja, is een hobby van me. Vooral vervolgens de tweede helpdesker confronteren met het antwoord van de eerste 5 minuten eerder is erg grappig.

    Het is niet alleen internet, ook telefoon en tv.

    Maareh, krijg vrijdag een reparateur en ik hoop dat ze nu eindelijk die kabel naar het kastje buiten ook eens gaan vervangen. Zit volgens hun eigen TD (Augustus geweest) een breuk in maar de service is schokkend langzaam...

    Go ziggo !! En geef die aardige dame met die vriendelijke telefoonstem terug die onze situate in de gaten zou houden !!! :frons:
     
  5. inter

    heb weer inter net loopt niet stabiel ik heb hier nnnnooooitttt last van gehad maar ja toe zat ik bij quicknet pffffff:roll:
     
  6. Dat heb ik vanaf de eerste dag dat het in Z'burg beschikbaar was gehad, was ook ellende de eerste 9 maanden ofzo maar daar heb ik een heleboel abbonementsgeld automatisch van teruggekregen toen (lang geleden, toen de mensen nog in grotten woonden). Later ging het prima, tot ik 3-in-1 nam. Sindsdien heb ik (door vele verschillende oorzaken) pas een maand zonder problemen gehad. Meestal het internet, vaak de telefoon, nu ook de TV. Zolang ze maar niet aan mijn vrouw en kinderen komen :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina