1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing die niet (kan) opgelost worden

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door prodix, 7 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zal het in het kort vertellen wat er loos is.Bij ons in pc gebied 9341 hebben we last sinds zondag 1 Febr. 2009 dat het internet & telefonie op meerdere plekken uitvalt.
    (kan gebeuren)Melding gemaakt bij desk. monteur op locatie.. geen probleem te vinden..deze hele week valt bij vlagen in domino effect internet & Telefonie uitvalt.
    Status modem is dan verbonden geen ip toegewezen, tel start niet op.. maar dit rolt dan uit over meedere locaties.
    dus ik ben niet de enige. Wat doe je dan.. bellen (mobiel uiteraard) dan kan ik die mensen achter die desk niet aan het verstand peuteren dat het "probleem" niet bij mij zit maar de hele wijk/dorp betreft.. af en toe krijg ik een aan de lijn die het wel snapt.. dus een monteur wil sturen om het uit zoeken.. Word de monteur ge-anuleerd (zit vervolgen een dag voor j-l te wachten op monter, die niet komt omdat ze niet terug bellen) dus bel je weer.. lekker een nitwit aan de foon.. zegt doodleuk dat de modem al 3 dagen on-line is terwijl een dag eerder de monteur was ingepland omdat de modem niet te zien was op het netwerk, en word je eigelijk uitgemaakt voor leugenaar ook. (Mijn geduld word steeds meer op proef gesteld)Dus voor 10 Febr. maar weer een monteur laten komen die een poging kan doen om de wijkcentr. of blok door te kijken.De buren worden net als ik er tureluurs ervan, er zijn al mensen bij die opgezegd hebben of gaan doen.. waarom? OMDAT NIEMAND WIL LUISTEN DAAR!!Als er internet is, is het niet stabiel. In mijn geval zwabberen tussen 15 en 20mbit. En dit probleem is gekomen rond de kerstdagen toen we andere ip reeks hebben gekregen (oftewel internet op basis van mac van modem i.p.v. computer cc naam) Als er nou is een iemand wou luisteren.. en de anderen ook nog eens konden zien wat er loos is (blijkt volgens een interne aangelegenheid te zijn) dan komen we ergens. Er zijn gewoon een paar bokken aan het werk met een behoorlijk plaat voor de kop, die ook nog eens grof zijn. vinden ze het gek dat ik het ook word. Maar ik gooi de telefoon er niet op, kan je niet van de desk zeggen. Vanaf nu ga ik derhale ook maar de tel gesprekken loggen, misschien dat ik dat kan gebruiken en iemand het dan snapt. En nog belangrijker, het probleem word opgelost. Ben ik boos? Jazeker, puur om het feit dan niemand luistert.Ben ik tevreden met Ziggo? Ja, normaal wel. nooit problemen gehad tot december.Zo! dit wou ik nou even kwijd! Ik hoop dat er mensen van Ziggo even willen reageren hierop.Indien gewenst, sta open voor een goed gesprek.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2009
  2. Neem je slaapzak en proviand mee en ga naar het Ziggo kantoor aan het Winschoterdaip in Stad en zeg dat je daar net zo lang blijft totdat de zaak is geklaard !
     
  3. Zat zelf te denken aan media bellen en monteur gijzelen :rolleyes:

    niet eerder laten gaan voor er iemand luister of het is opgelost..
     
  4. wil je mij je klantnummer sturen per PB
     
  5. Nee heel goed idee/advies :roll: Vooral doen... :roll:
     
  6. Is grapje uiteraard, maar zal voor het einde van de week deze post even up to date maken!
     
  7. Lol dan zeggen ze maar wij hebben helemaal geen monteur gestuurd :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina